Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
witchy6 schreef:hoi hoi, welkom bij de club
ik ben ook ziek.....
ook vanaf koninginnedag. keelpijn doof geen stem, veel snot in me kop.
wor dr helemaal gek van.
ik heb niet gedronken ofzo op koninginnedag. heel rustig aan gedaan.
s avonds kwam t in ene op zetten.
en kon ik dus haast niet meer praten. koorts erbij. koppijn.
hoesten doet onwijs zeer in me keel.
ben ook neusverkouden geworden sinds gister.
en ben gister naar de huisartsenpost geweest.
daar keek ze in mn keel en zei, tja virus infectie.
kan je niks aan doen, gaat vanzelf over.
ik vroeg om antibiotica en ze zei nee dat helpt toch niet.....
en ze gaf me tramadol, dat is een zware pijnstiller waar je niet mee mag autorijden., was ik ook niet echt van plan hoor....toen ging ik de bijwerkingen lezen....nou ik dacht, dat neem ik alleen als ik naar bed ga wel in. ibuprofen heb ik ook gelijk meegenomen dus die neem ik overdag in.
ik wissel van bed naar bank en weer terug.
eet waterijsjes en drink ijskoud water uit de koelkast.
ik doe vrij weinig....op internet surfen en tv kijken.
heb vanmorgen de was opgehangen en gisteravond een afwasje gedaan die nu staat te drogen.
mijn vriend is de hele dag aan t werk.
t voelt in mn keel als een grindpad...zeer pijnlijk.
mn vriend mag alleen in de keuken onder de afzuigkap nog roken, niet in mijn buurt omdat ik al zo weinig lucht heb.
morgen moet ik werken.....weet niet of ik ga......maar durf ook niet goed af te bellen....
omdat ik maar 1 dag in de week werk.....
nou ik hoor het wel van je.
sterkte en beterschap
gohya schreef:Nee is niet hetzelfde als uierzalf [vind ik hoor],ik vind zinkzalf de beste zalf tegen schraalheid.
Bij Kruitvat en verder élke drogist én apotheek kan je deze zalf kopen,zit in een lichtblauw/wit doosje.
Ketaki schreef:ik ben nu ook zo snotterig dat ik de keukenrollen erdoorheen snuit.
wat kan ik doen?
rond me hele neus is het helemaal rood![]()
![]()
![]()
Rebeccaa schreef:Ketaki schreef:ik ben nu ook zo snotterig dat ik de keukenrollen erdoorheen snuit.
wat kan ik doen?
rond me hele neus is het helemaal rood![]()
![]()
![]()
Niet snuiten in keukenrol, dat is veel te ruw.. Papieren zakdoekjes met balsem er in.
Ik snuit ook altijd in wc papier of keukenrol maar oei m'n moeder moest het vroeger echt niet zien..
InekeH87 schreef:Ik zweer bij vicks blue als ik zo snotverkouden ben. Dat helpt gek genoeg ook tegen de keelpijn, zelfs als je keel super veel zeer doet. Met die vicks blue snoepjes kan ik iig ademhalen.