Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ach, 1 voordeel, als je denkt dat je doodgaat ben je er al bijna vanaf 

En alles wat gekoeld is en alles met koolzuur vermijden.. Liep afgelopen zomer in Bulgarije ook stevig te hoesten en de mevrouw van de apotheek raadde me aan alleen nog maar wodka zonder ijs te drinken
Geweldig mens was dat
De nacht nog een beetje door kunnen komen? 
ik heb het ook gehad, duurde de hele zomervakantie. bij mij was het vooral 's ochtends heel erg hoesten (heerlijk, liep ik naar de paarden en kreeg ik weer zo'n aanval dat ik moest overgeven
). hoe lang heb je het nu al? wat ik het vervelendste vond was dat mijn borstkas op den duur pijn ging doen van het hoesten (alsof ie blauw was) en dat het nog erger werd als je hoestte.
gewoon lekker je rust pakken en lekker veel drinken. gohya schreef:Bij kinkhoest heb je toch ook heel veel taai slijm wat je heel moeilijk kan ophoesten?
Ik heb een baby mee gemaakt met kinkhoest,die zat echt helemaal vol slijm en was zó benauwd daardoor,soms leek het wel of hij stikte.
Ik dacht eigenlijk dat kinkhoest niet meer voor kwam? én dat je het niet krijgt als je ervor bent geënt?
dus het komt nog wel voor.. ookal ben je geënt die enting werkt maar een bepaald aantal jaren. 
gohya schreef:Ik dacht eigenlijk dat kinkhoest niet meer voor kwam? én dat je het niet krijgt als je ervor bent geënt?