Ik ben de laaste tijd veel moe, gewoon dat je ''duf'' bent. Iedereen heeft er wel eens last van, maar ik heb het nu heel erg. Ik merk gewoon dat ik moe en futloos ben. En het antwoord dat ik dan krijg van iedereen; maar jij slaapt teveel! Ik leg dan braaf uit dat ik rond half 9 naar boven ga, en dan rond half 10 ga slapen. En om kwart voor 7 loopt mijn wekkertje weer af..
Ik merk gewoon aanmezelf dat ik die slaap echt nodig heb, want ik fiets altijd z'n 35km op een dag naar school en terug. Alleen vandaag had ik echt zoiets, van geef maar een dekentje en ik val zo in slaap. Ofja de afgelopen weken heb ik dat eigenlijk al
.Iemand hier ook meer last van?? En ik geloof er niets van dat ik pfeiffer heb, want ik ben zo vrolijk als iets. En ik huppel nog steeds rond, wel met een hele grote
afentoe dus! 
Jong adolescenten (16 tot 20) hebben namelijk 9.5 uur slaap per nacht nodig. Dus je slaapt echt niet veel!
) en ik ga ook nog elke dag naar mijn pony. ik heb wel dat ik afentoe echt even stop tegen mezelf moet zeggen en hup even wat eerder mijn bed in. is altijd moeilijk maar is soms toch wel nodig.