Bedankt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lienbono schreef:Misschien goed eten geven? (paarden die niet goed in de haar zijn kunnen ook wel eens wormen ed. hebben..?)

lienbono schreef:Misschien goed eten geven? (paarden die niet goed in de haar zijn kunnen ook wel eens wormen ed. hebben..?)
.Jibbel schreef:Ik was elke dag alleen mijn pony, even de lok onder de kraan, drupje shampoo erin en weer uitspoelen. Dan wordt hij niet zo slap en hoef je niet al je haar te wassen. Daarna droog ik het gewoon met de handdoek en soms fohn ik het om de lok goed te laten vallen, maar meestal droogt hij gewoon goed op.
Dominique_96 schreef:hahaha die was ook wel geweldig
Ik zal andrelon eens proberen. Is dat mousse of gewoon een creme ofzo?
Jibbel: Maakt dat de pony niet alleen maar slapper? Ik heb gehoord dat iedere dag wassen niet goed is?
Livito schreef:MarcoBorsato schreef:In andrelon zitten giftige stoffen die niet goed voor je zijn. Neem een shampoo die vrij is van sulfaten en parabenen. Doe je mousse in je pony?
waar haal je dat vandaan ?
dat heb ik echt nog nooit gehoord ...
MarcoBorsato schreef:In andrelon zitten giftige stoffen die niet goed voor je zijn. Neem een shampoo die vrij is van sulfaten en parabenen. Doe je mousse in je pony?