Ik vroeg me zo af hoeveel uur de meeste mensen sporten in een week
Zelf sport ik in een rustige school week (dus weinig/geen proefwerken of schriftelijke overhoringen(so) heb) rond de 28uur
Op een dag doe ik namelijk meer als 4 en een half uur aan sport namelijk:
2/3uur paardrijden (ligt eraan of ik 2 of 3 paarden moet rijden
) (Dressuur en Springen)halfuurtje joggen
halfuurtje skeeleren
kwartiertje touwtje springen
kwartiertje soort van krachttraining
En dan nog naar school fietsen, krantenlopen maar dat tel ik niet egt mee
En als ik het heel druk heb probeer ik het nog steeds zo veel mogelijk te doen maar dat lukt dan niet altijd maar dan is het meestal 1 of 2 dagen niet en de rest gewoon wel nog.
Maar ik sport zoveel omdat ik slaap problemen heb.
Ik word namelijk standaard om half 5/5uur wakker.
En als ik dan vroeg ga slapen wordt ik om het uur zowat wakker of lig ik tot heel laat wakker..
maar het komt er een beetje op neer dat ik 3/4 uur sliep op een dag waardoor ik ontzettende wallen kreeg...
En nu probeer ik dus een nieuwe oplossing door me zelf zo uit te putten dat ik beter blijf slapen.
Maar het loopt nog niet helemaal lekker, want ik heb dagen dat ik nog steeds slecht slaap en dan ben die dagen daarna egt bek af...
En ik ben nogal snel moe en duizelig i.v.m bloedarmoede
Maar hoeveel sporten jullie op een dag??? en welke sport(en) dan???

hoop dat het met de fitness oefeningen op de bal nu beter gaat, dat ben ik deze week pas weer begonnen.
10 uur per week dus, en ik rijd 1 uur paard per week, nu een maandje ong 3 uur per week gereden, daarheen fietsen is 10 minuutjes en dus ook niet echt de moeite waard om mee te tellen haha.