word gewoon ongesteld en heb sinds december 2009 niks 'uitgespookt'
.Ik ben iemand die letterlijk ALLES kan eten zonder aan te komen. Ben 1.60 en woog tot een paar weken geleden 40 kilo. Behoorlijk ondergewicht dus. At alles wat los en vast zat maar bleef gewoon echt mager. Niet gewoon slank maar ECHT mager. Super dunne armen en benen en uitstekende ribben.
Ik snoepte dus heel erg veel 'omdat er toch niks aan kwam'. Zag ook wel in dat zoveel snoepen gewoon niet gezond is, ook al kom ik er niet van aan. Dus ben ongeveer 2 weken terug begonnen met gezond eten. Minder snoepen, minder vet eten, meer fruit en meer groenten
.Maar sinds ik gezond ben gaan eten kreeg ik een beetje een buikje, niet erg, kon wel wat vetjes gebruiken
Alleen sinds deze week is het echt erg. Ben 5 kilo aangekomen maar mijn ribben steken nog altijd even veel uit, mijn benen en armen zijn nog altijd even dun maar mijn buik..... Die ziet er gewoon letterlijk - zonder overdrijven uit alsof ik zwanger ben! Echt heel erg bol en opgeblazen. En doordat ik voor de rest gewoon ECHT mager ben valt het extra op. Het is geen 'blubberbuik' maar helamaal strak en hij voelt hard aan. Maar hij is echt dik en ik lijk serieus wel zwanger
Nu kan ik nog met vesten en truien aanlopen.. maar over een maandje is het weer tijd voor t-shirts en bikinis en dan wil ik er echt niet uitzien alsof ik zwanger ben...Heeft iemand enig idee hoe ik opeens aan die opgeblazen buik zou kunnen komen? En nog belangrijker, hoe ik er vanaf kom?
.
. Zou inderdaad een optie kunnen zijn!

..