Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

DDDMakkink schreef:ik lees even mee
ik loop zelf al 4,5 jaar met klachten van pijn na een breuk in mijn linker voet
nu is er twee weken dystrofie uitgesproken en ben ik nu bezig met de pijnpoli
moet volgende week voor behandeling twee en slik 12 pillen per dag
heb voor mezelf gezegd dat ik het dan hier bij laat als het niet werkt
(werkt tot nu toe ook niet)
ben wel klaar met dat gepruts maar ben wel benieuwd wat die blokkade doet
dus lees even mee en wie weet kan ik dat nog doen
miep1979 schreef:Dan krijg je er niet zoveel, bij mij zijn ze 50 minuten bezig geweest!
Hou er dus rekening mee, dat je verder bij af kan zijn, dan dat je nu bent
Ik doe nog geen 50 % van wat ik deed voor die prikken!
Het wordt allemaal heel mooi gebracht maar ze vergeten nog wat aanvullende informatie te geven
Ik hoop dat jij iig goed voorgelicht bent door je pijnarts en wens je heeeeeeel veel succes
jesito schreef:Op de meeste sites staat dat je savonds gewoon mag douche en wat ik wel raar vond is dat toen ik vroeg of ik de volgende dag kon gaan werken, er ja werd gezegd.
Terwijl op de meeste sites staat dat je 24 uur geen auto mag rijden.
Als het niet gaat meld ik me ziek mijn baas is op de hoogte.
Ik ken toevallig persoonlijk twee mensen die wel heel veel baat bij de zenuwblokkade hebben gehad.
Dus ik hoop maar dat het bij mij ook zo is, maar het zal een grote teleurstelling zijn als het niet zo is.

DDDMakkink schreef:nou ik wacht nog even af wat ze op de pijnpoli zeggen
na 3 operaties en veel fysio en pijnpoli ben ik er eigenlijk straks na 4,5 jaar wel klaar mee
DDDMakkink schreef:nou ik wacht nog even af wat ze op de pijnpoli zeggen
na 3 operaties en veel fysio en pijnpoli ben ik er eigenlijk straks na 4,5 jaar wel klaar mee
en de mogelijkheid dat je dus meer beperkingen gaat vinden dan je nu vind
Zammie schreef:Ik heb afgelopen winter ook blokkades in zenuwen in mijn rug gekregen. 6 links en rechts 5. Na de laatste behandeling heb ik ook een tijd niets gekund en had meer pijn als tevoren, maar echt....Ik ben zo blij, dat ik het heb laten doen. Na 15 jaar zeer veel pijn dagelijks, kan ik nu nagenoeg alles weer. Niet volop zoals een gezond persoon, maar wat een verschil. Zelfs paardrijden is weer een genot geworden. Dus mocht ik het in de toekomst weer moeten laten doen, dan doe laat ik het inderdaad weer doen...