Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verootjoo schreef:misschien je ogen eens laten testen? Ik was ook constant heel moe, vaak hoofdpijn. Toen ogen op laten meten, kleine afwijking, bril genomen, echt een wereld van verschil. Kan nu veel meer aan.
Wat voor slaappillen heb je? De naam? En hoevaak per week neem je ze?
44Myrthe44 schreef:Ontbijt je?
EskeGirl schreef:verootjoo schreef:misschien je ogen eens laten testen? Ik was ook constant heel moe, vaak hoofdpijn. Toen ogen op laten meten, kleine afwijking, bril genomen, echt een wereld van verschil. Kan nu veel meer aan.
Wat voor slaappillen heb je? De naam? En hoevaak per week neem je ze?
Pammetjes kun je overdag ook goed moe van zijn, is een aanslag voor je lichaam en ook niet echt aan te raden voor jonge mensen.
Wordt je eigenlijk niet moe van overdag. verootjoo schreef:winnieloves schreef:Het zullen wel melatoninepilletjes zijn, want alleen die krijg je op doktersrecept.
Drink je genoeg?
huh... een dokter kan ook pammetjes voorschrijven hoorKan eigenlijk alles voorschrijven.
Dan staan de woorden in je zin in de verkeerde volgorde
winnieloves schreef:Het zullen wel melatoninepilletjes zijn, want alleen die krijg je op doktersrecept.
Drink je genoeg?
Glossi schreef:winnieloves schreef:Het zullen wel melatoninepilletjes zijn, want alleen die krijg je op doktersrecept.
Drink je genoeg?
Melatoninepilletjes kun je gewoon in de winkel kopen. Dat hoeft niet op doktersrecept. Ook zit er geen verschil in de melotonine die je op doktersrecept krijgt en die je in de winkel kunt kopen.
Wat zegt de dokter van je vermoeidheidklachten? Is je b12 en schildklier ook mee geprikt? Zoja wat is je b12 waarde? Als ik jou was zou ik gewoon nog een keer laten bloedprikken. Mischien dat een jaar geleden niets te vinden was en nu wel.

Glossi schreef:Ah verkeert gelezen. Die van 5 mg zijn idd alleen via doktersrecept te krijgen. Heb ze zelf ook gehad (koop nu gewoon in de winkel scheelt behoorlijk wat geld, je moet alleen wat meer in nemen)
PintoNatal schreef:Glossi schreef:Ah verkeert gelezen. Die van 5 mg zijn idd alleen via doktersrecept te krijgen. Heb ze zelf ook gehad (koop nu gewoon in de winkel scheelt behoorlijk wat geld, je moet alleen wat meer in nemen)
Als ik ze in de winkel moest kopen moest ik een doosje per avond aan melatonine eten volgens mij.. ik slik 10 tot 15mg om te slapen..
@ TS, laat je idd ook eens testen op je B12??