Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kleinvosje schreef:Nou ja, het is zondag al gebeurd, nu is het dinsdag, een wekadvies wat je normaal gesproken krijgt bij een hersenschudding, heeft geen zin meer. Even in de gaten houden, als je het gevoel hebt dat je weer flauw zou kunnen vallen, wel even naar de huisarts gaan.
MiniMouse schreef:Ik ben vroeger ook met de fiets uitgegleden op weg naar school.
Ik herinner me alleen dat ik wakker werd op de bank met hoofdpijn.
Ik herinner me niks van het wakker worden en opstaan in de ochtend, het ontbijt eten etc.
Hersenschudding!
susannex schreef:MiniMouse schreef:Ik ben vroeger ook met de fiets uitgegleden op weg naar school.
Ik herinner me alleen dat ik wakker werd op de bank met hoofdpijn.
Ik herinner me niks van het wakker worden en opstaan in de ochtend, het ontbijt eten etc.
Hersenschudding!
ja maar met me fiets is er niks aan de hand, weet ook niet of ik van me fiets ben gevallen of er naast liep en toen ben gevallen.
ja denk ook een hersenschudding.
men het zit me niet mee nu de 2e hersenschudding dan misschien in 2 weken (trap van paard gehad)
blondies schreef:Het kan ook zijn dat je door de klap zelf niks meer weet i.p.v. dat je flauw bent gevallen o.i.d.
Weet het meisje met wie je was niet wat er gebeurd is?
Misschien ben je wel ergens overheen gereden en toen op je hoofd gevallen maar weet je het door de val zelf niet meer.
Ben zelf ooit van het paard gevallen en van een uur ervoor tot een uur erna weet ik niks meer. Werd dus ook bij een vreemd iemand in de tuin 'wakker'.
In ieder geval goed dat je even langs de dokter gaat
Weidebloem schreef:Kan zijn dat je zo'n smakker gemaakt hebt, dat je je ook niet meer kan herinneren hoe het gebeurt is. Bij een hersenschudding kan je dacht ik ook dingen van de gebeurtenis zelf niet herinneren. Heb je geen vage vlagen tussen de val en het op de bank gebeurt is?
Weidebloem schreef:ha ha, ja minder prettig sorrie![]()
Zal wel rustig aan doen...

_Anouck schreef:Heeft de klap van je paard er niet mee te maken???
Als ik jou was ging ik langs de huisarts.