Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Tara_ schreef:Als je echt wilt hardlopen, zul je naar een Runnersworld of Run2Day winkel moeten gaan. Of moeten, dat is wel heel verstandig dan. Die mensen hebben er echt verstand van.
haha even reclame voor mijn sponsor...
Maar ben dus iig gewend om goed op te letten wat voor schoenen ik draag, daarbij ook nu ruim 5 jaar knieblessure dus als ik er lekker op kan lopen, kun je er vanuitgaan dat t fijne schoenen zijn 

_Tara_ schreef:Ervaring en ja, Nike Air Max loopt zeker lekker! Die schoenen heb ik heel lang gedragen. Beetje jammer dat ik daardoor meteen het label gabber Emma kreeg maar goed. Ik zou eigenlijk wel weer een paar willen hebben nu je er zo over begintLopen echt heel lekker
Ik had een paar nikes (geen air) voor hardlopen.. haha nou zelfs dan zitten ze erna te kijken..
En voor je knieen erg prettig omdat ze niet steeds een ''klap'' krijgen van t neerzetten van je voeten 
En draag ze toch echt vrij vaak...
Ik had en heb altijd de classics, vind die gewoon mooier
Maar er is dus weer een nieuw model wat voor jou miss weer beter is 

Susyb schreef:_Tara_ schreef:Ervaring en ja, Nike Air Max loopt zeker lekker! Die schoenen heb ik heel lang gedragen. Beetje jammer dat ik daardoor meteen het label gabber Emma kreeg maar goed. Ik zou eigenlijk wel weer een paar willen hebben nu je er zo over begintLopen echt heel lekker
Ja dat is altijd zoIk had een paar nikes (geen air) voor hardlopen.. haha nou zelfs dan zitten ze erna te kijken..
Heb wel eens iemand gehad die tijdens het hardlopen mij naschreeuwde: Daar gaat weer z'n hardcore-wannabe..
haha nou dan begon ik spontaan tijdens het hardlopen te hakkûh