Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yviertje schreef:Niet om je te laten schrikken. Is er ook gecontroleerd op (beginnende) kanker in je blaas of iets in die regio?
JoycexLynn12 schreef:Ik ben daar verder niet bekend mee, wat gaan zij doen? We staan overal voor open zolang de pijn maar vertrekt!
MarliesV ; ik heb net geprobeerd de afspraak inderdaad eerder te maken maar hij zit helemaal vol, alle internisten trouwens.
Maar dat is wel het ziekenhuis... ze laten je lekker met pijn naar huis gaan
. JoycexLynn12 schreef:Yviertje schreef:Niet om je te laten schrikken. Is er ook gecontroleerd op (beginnende) kanker in je blaas of iets in die regio?
Het lijkt mij dat zoiets zichtbaar is op een echo ofniet? Hij heeft me van borst tot baarmoeder helemaal gecontroleerd en vond niks afwijkends, het zag er allemaal super uit.
Dat is dus het probleem.. bloed, urine, echo, alles is helemaal zoals een gezond mens hoort te zijn alleen voel ik me dat absoluut niet.

Nickeltje schreef:Een cystoscopie betekent dat ze met een cameraatje door je plasbuis tot in je blaas gaan om daar te bekijken of ze iets aan de binnenkant van je urinebuis of de binnenkant van je blaas kunnen zien.
JoycexLynn12 schreef:DaanCats schreef:Oja een cystoscopie? Hebben ze die al gedaan?
Wat is dat?Heeft dat met cystes te maken? Zoja ; volgens de artsen zou dat dan op de echo gezien worden.