lesilla schreef:Maar let wel op als je erop let en zelf veel problemen van maakt doen mensen dat ook.
Hmm, daar heb je vast wel een punt! 
desty schreef:vooral het rennen , vind ik er belachelijk uit zien.
waarom precies vind je het vervelend als mensen naar je kijken?
ben je bang dat ze om je gaan lachen of iets?
heb daar schijt aan

iedereen heeft wel iets.
bij de een opvallender als bij de andere, dan hebben wij pech met de x benen , maar so what?
Ik ben idd bang dat ze erom gaan lachen 
Volgend jaar ga ik naar een grotere school, heb nog meer schrik dat mensen het zullen opmerken en er evt. mee lachen..
Zo'n benen vallen toch op?
blazelover schreef:Ik heb ook X benen, maar maak er geen problemen van! je ziet het best veel hoor!
Op mijn school ben ik de enige voor zover ik gezien heb 
Meisje op mijn werk heeft ook x-benen, had het direct opgemerkt..
Sharitje schreef:Ik heb het ook!
en ik stoor me er ook enorm aan!! En ik heb dan ook nog eens vreselijke knieën (van dat vet er naast en boven zodat je mijn knie nog met moeite ziet - hoewel ik voor de rest toch niet zo dik ben hoor

ben 1.74m en 71 kilo).
Ik dacht als ik wat zo afvallen dat dit dan beter zou zijn maar van mijn knieën gaat er niets!
Nu mijn collega-tje heeft een liposuctie laten doen van haar knieën, namelijk de binnenkant en erboven...
hierdoor valt het ook veel minder hard op!
Ik overweeg dit ook wel...
Mij stoort het rennen inderdaad en als ik mezelf op een filmpje of foto zie terwijl ik aan het stappen ben kan ik naar niets anders meer kijken dan mijn knieën-benen...)
frustrerend!!
Ik kan zo jaloers zijn op mensen met recht benen! Ik draag hierdoor zelfs geen jurkjes/shortjes/rokjes!
behalve als die over de knie komen maar dit is dan weer niet altijd mooi...
Zoooo herkenbaar! 
Ik heb nou niet echt vet rond mijn knieën, 't gaat 'm echt om de stand van mijn benen 
Ben zelf ook niet zo gek op het dragen van rokjes en shorts.. Jurkjes durf ik wel nog dragen