Ik had vorige week pijn vanuit mijn lies tot mijn enkel en nauwelijks kracht in het been.
Niemand ziet het overigens omdat ik er gewoon doorheen loop en er nooit over klaag 
2 voorgaande huisartsen hebben het afgewimpeld ( 1e zei dat het misschien een kleine ontsteking was welke vanzelf zou wegtrekken, 2e zei dat ik waarschijnlijk te strakke broeken aan heb gehad en dat zenuw daardoor is geirriteerd )
Ik heb echter nu een nieuwe huisarts, echt een superfijne vent, die de tijd neemt en goed luistert..
Hij heeft gisteren een aantal tests gedaan, gekeken of het uit mijn rug komt en daar lijkt het niet op. Vorig jaar wel hernia verschijnselen gehad, maar de pijn in mijn rug en benen was toen binnen 2 weken weg. ( gelukkig ) Nu heeft hij mijn gewrichten gedraaid en mijn reflexen getest. Rechts is dikke prima, links zijn de reflexen van mijn been bijzonder slecht. Bloedsomloop in het been is echter wel gewoon goed. ( en onder mijn beiden voeten is mijn reflex ook helemaal prima.
) Begin van het jaar heb ik nog een bloedtest gehad en daar kwamen geen bijzonderheden uit ( gelukkig ) dus het zit ook niet in mijn bloed.Ik moet nu eerst 30 dagen een vitamine B1 complex gaan slikken. Is binnen 30 dagen geen verschil opgetreden, dan moet ik naar de neuroloog. En ik heb voor mezelf besloten een dagboekje bij te houden zodat ik ook daadwerkelijk kan opmerken of er verschil te bemerken is of niet. Het is zo normaal jeuk of pijn te hebben, dat ik soms niet eens besef hoe vaak het er is.
Het verhaal is wat langer geworden dan voorgenomen. Maar moest het toch even kwijt
En ik ben benieuwd of er mensen zijn die soortgelijks hebben gehad?

de kleine vernauwing kan net zo goed voor die pijn zorgen
Ze laten mensen gewoon eerst lekker ronddolen voor ze er wat mee gaan doen he!