Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hiermee moet je echt niet wachten hoor. Hoe langer het duurt dat hij terug gezet wordt hoe slechter het is!
Rebel_Jits schreef:Ik zou er toch een enkeltje spoed van maken hoor. Je huisarts verwijst je toch wel door naar het ziekenhuis voor een foto. Dat duurt dus alleen maar langer.
Thats_Me schreef:Rebel_Jits schreef:Ik zou er toch een enkeltje spoed van maken hoor. Je huisarts verwijst je toch wel door naar het ziekenhuis voor een foto. Dat duurt dus alleen maar langer.
Ho, stop, wacht! Niet een enkeltje spoed dit is geen spoed ze loopt er al vanaf het weekend mee rond. De juiste weg is huisarts --> doorverwijzing spoed (als er al doorverwezen moet worden). Je gaat pas direct naar de spoed als je iets ernstigs/levensbedreigend hebt of wordt opgepikt door de ambulance.
Huisarts is 5x goedkoper dan een behandeling op de spoed, tel daarbij op dat mensen met simpele dingen als een snijwond waar 2 hechtingen in moeten toch gewoon regelmatig de spoed in beslag nemen.
Nee, direct actie ondernemen had direct al gemoeten. Schade is er toch al dus of dat nu nog een dagje extra zo erbij zit maakt eigenlijk ook vrij weinig meer uit