Het is al de hele dagen door dus het is niet door het eten. Gelukkkig Het zit onderin..en dan gewoon in het midden.
Daar voel ik krampen..
Anoniem
Geplaatst: 10-03-11 19:27
moet je niet gewoon ongesteld worden oid? Geen last van verstopping ed.... ? Je maag zit ook niet daar, dus 't zou ook niet logisch zijn dat 't door eten komt. Ik ben geen dokter, maar ik denk dan eerder iets met je baarmoeder oid.
Naja het rare is dat ik dit veel vaker heb gehad ,maar niet ongesteld geworden Das het rare.. dus ik zat al te denken dat het mischien ''vast of.. verstopt'' zit... omdat het vrij regelmatig is en ongesteldheid niet komt.. Kan dat ?
Dat kan. Het kan nog wel maanden duren voordat je echt ongesteld wordt. Denk dat het niks ernstigs is, aangezien het veel lijkt op sympthonen die optreden als je ongesteld moet worden.
Je wordt vast ongesteld Nou, denk ik dat manlijke-huisartsen even 'erg' zijn als vrouwlijke.. Ze hebben er beide voor geleerd, en ze lachen je heus niet uit, gewoon heen gaan, zo komen er wel vaker mensen. veel succes!
Es_ther
Geplaatst: 10-03-11 20:04
Gewoon naar de huisarts gaan meid . Je bent niet de eerste die misschien ongesteld moet worden!