Logeer bij een vriendinnetje op kamers en pakte vanochtend een pak multivitamni die (ookal buiten de koelkast stond, staat daar meestal omdat er gewoonweg geen plek voor is haha) maar zulke dingen houde ze geen een van alle bij dus kon er makkelijk al geopend een aantal weken of misschien zelfs wel 2 maanden staan. Ik pakte een beter en gooide het erin, keek er niet eens naar en na wat slokken met een hele grote klodders erin dacht ik gadver smaakt echt vies, spuug ik het uit ziet er allemaal op de klodders groene schimmel, heel mijn beker zat daar mee onder!!! heb er dus ook wat van doorgeslikt en voel me nu, half uur later best misselijk. wat moet ik hier nu mee doen, of wat kan ik er tegen doen?? kan dit gevaarlijk zijn? zit me op te fokken door enge verhalen op i nternet met dodelijke schimmels etc!
Heb het 2 weken geleden ook gehad, voelde me die avond een beetje apart maar de dag erna had ik nergens last meer van.
Laatst bijgewerkt door ZzzeiN op 10-03-11 14:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Blanket
Geplaatst: 10-03-11 14:04
Volgens mij krijg je er niets van, zeker niet van zo'n kleine hoeveelheid. Maar je zou eventueel de HA kunnen bellen.
verootjoo
Geplaatst: 10-03-11 14:05
iel
Ik denk dat je er hoogstens ziek van kan worden, maar dood zul je er niet aan gaan. Voor de zekerheid kun je even de dokter bellen om te vragen wat je het best kan doen
Mars
Geplaatst: 10-03-11 14:06
Ik zou de HA voor de zekerheid even bellen en je verhaal uitleggen. Intussen zou ik veel water gaan drinken.
nee had gewoon helemaal niet gekeken toen iin het inschonk echt dom! en dacht eerst nog dat het vruchtenvlees was haha maar smaakte wel echt verschrikkelijke goor
Je mond openhouden en wachten tot er champions uitgroeien
Nee, even serieus.. d'r is niks aan de hand. Ik denk dat je eerder misselijk bent door het idee dat je wat binnen hebt gekregen dan dat er daadwerkelijk wat aan de hand is.
ja het scheelde niet veel hoor ik dacht eerst nog misschien dat er een papiertje van het bak mee is gevallen ofzo want dan kan met water ook wel zo drapperig worden haha maar helaas...