zoals de titel al zegt ik ben alweer ziek aan het worden.. deze winter al 4 of 5 Antibiotica kuren gehad allemaal zware en 1 heel zwaar.. laatste was ongeveer 1 a 2 maanden geleden.. ik slik nu elke dag 2 keer cat's claw (aangeraden in de Gezond en wel winkel.. ) ik heb met me laatste AB kuur ook een kuur gehad voor me darmflora (aangeraden door de gezond en well winkel.. ) Het lijkt wel dat ik zo gauw ik iemand tegen komt die ziekerig is ik het per direct ook krijg..
weer een AB kuur wil ik nu echt niet dat kan niet gezond zijn.. oke weer ziek zijn ook niet.. gistere voelde ik het een beetje op komen dus ik dacht probeer eens of antigipines helpen meteen 2 gepakt.. maar werd vanacht wakker van de keel en oorpijn dus maar sjaal om gedaan en verder slapen.. nu nog steeds onwijs veel last van me keel en oor.. laatste iets waarvoor ik AB kuur kreeg was ook voor keel en oor.. ook hetzelfde oor..
Hebben jullie ideeen of tips wat te doen om mezelf er nu goed doorheen te krijgen zonder AB en om te zorgen dat het niet nog weer een keertje komt..
Groetjes, Marlies
kan niet zonder.