Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik had dit ook, precies hetzelfde, en bleken mijn ogen gewoon een bril nodig te hebben 
linda81 schreef:Ik heb ook jaren met zware hoofdpijnen gelopen. Tot ik een paar maanden geleden het verband legde tussen mijn kaak en mijn hoofdpijn. Als ik namelijk hoofdpijn had merkte ik ook dat mijn kaak strak gespannen aanvoelde. De hoofdpijn voelde dan alsof er een band om mijn hoofd werd aangetrokken.
Via de tandarts ben ik nu bij een fysio speciaal voor kaakklachten. Ik heb namelijk nooit geweten dat dat allemaal met elkaar in verbinding staat. Als je (ongemerkt je kaken klemt (dat wil zeggen, je tanden en/of kiezen op elkaar houdt, hoeft niet eens met kracht...) dan spannen je kauwspieren, die staan weer in verbinding met je nekspieren en een hele grote spier die over en om je hoofd loopt.
Nu ga ik 2 keer in de week naar de fysio, sinds 4 weken. Sinds die tijd geen hoofdpijn meer gehad! Ik heb van de tandarts ook een bitje gehad die ik 's nachts in moet doen tegen het klemmen. Tot nu toe ben ik heel gelukkig met het resultaat!
Anne_GTI schreef:linda81 schreef:Ik heb ook jaren met zware hoofdpijnen gelopen. Tot ik een paar maanden geleden het verband legde tussen mijn kaak en mijn hoofdpijn. Als ik namelijk hoofdpijn had merkte ik ook dat mijn kaak strak gespannen aanvoelde. De hoofdpijn voelde dan alsof er een band om mijn hoofd werd aangetrokken.
Via de tandarts ben ik nu bij een fysio speciaal voor kaakklachten. Ik heb namelijk nooit geweten dat dat allemaal met elkaar in verbinding staat. Als je (ongemerkt je kaken klemt (dat wil zeggen, je tanden en/of kiezen op elkaar houdt, hoeft niet eens met kracht...) dan spannen je kauwspieren, die staan weer in verbinding met je nekspieren en een hele grote spier die over en om je hoofd loopt.
Nu ga ik 2 keer in de week naar de fysio, sinds 4 weken. Sinds die tijd geen hoofdpijn meer gehad! Ik heb van de tandarts ook een bitje gehad die ik 's nachts in moet doen tegen het klemmen. Tot nu toe ben ik heel gelukkig met het resultaat!
Er zijn ook mensen die om die reden botox laten spuiten in hun achterhoofd.

helaas heb ik geen bruikbare tips voor je
Wel wens ik je heel veel sterkte, en hopelijk vinden ze weer een medicijn dat voor jou werkt!