Ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen, zal proberen het verhaal zo goed mogelijk te omschrijven!
Ik woon nu iets langer dan een jaar in Friesland samen met mijn vriend(waar ik zielsveel van hou) zelf kom ik uit Alkmaar vandaan, daar heb ik het nooit echt super naar mijn zin gehad daarom heen wel hoor, Koedijk Bergen Schoorl met alle vriendinnen, maar in Alkmaar zelf niet!
Nu is het zo dat ik simpel gezegd echt niet lekker meer in me vel zit hier, je gaat toch dingen missen.
Op stal bevalt het me prima, pony staat daar lekker en de mensen zijn gezellig, maar daarom heen
Het werk vinden is hier echt een DRAMA! we solliciteren wel hoor ook op de niet "leuke" dingen.
Maar omdat ik hier echt afhankelijk ben van openbaar vervoer(vriend heeft wel rijbewijs, ik niet) moet ik het altijd een beetje dichtbij houden omdat je anders al zo weer een uur onderweg bent.
We hebben 3 honden en die wil ik gewoon niet TE lang alleen laten(is dat gek?)
Op het moment vind ik mijzelf een verschrikkelijke zeur en ben ik altijd maar boos op mezelf, ik heb het gevoel dat ik hier niet "hoor" Gevolgd door jankbuien e.d.
Mijn vriend vind het geen enkel probleem om te verhuizen, en dat is dus het stomme wat houdt mij dan nog tegen ik weet het niet hoor?
We hebben op dit moment een baantje van in totaal 28 uur Per week daar kan je gewoon lang niet alles van betalen, dus daar krijgen we nu ook gezeur mee!
Mijn ouders hebben aangeboden dat we bij hun terug kunnen komen en dan alleen meebetalen aan het eten, zodat we in Alkmaar kunnen werken(waar echt meer werk is) en kunnen sparen.
Ik voel me hier lekker door de vrijheid en ruimte, maar tegelijkertijd ook heel erg opgesloten wat kan dat toch zijn?