Ik heb al zo lang als ik leef een flinke bos krullen, waar ik altijd erg blij mee ben geweest! Te danken aan mijn moeder met haar krullen en mijn vader met (als hij het laat groeien) ook aardig wat krullen.
Echter, het wordt steeds minder. Sinds zo'n 2.5 jaar wordt het maar minder en minder. Zo erg zelfs, dat ik nu alleen onderin nog wat krullen heb.
Ook valt mijn haar ontzettend uit, eerst kon ik er een stiekje amper 2x omheen doen nu zo'n 5x met gemak.
Ik vind dit helemaal niet leuk, want ik vind stijl haar me helemaal niet staan (
) en ik wil verdorie gewoon mijn krullen terug. Ik heb al gebrainstormt met mijn ouders wat het nou kan zijn, en het enige dat ik me kan bedenken is dat ik 2.5 jaar geleden aan de yasminpil begonnen ben. Alleen dit is een hele lichte pil, en ik lees op internet alleen maar verhalen over dat mensen er juist meer krullen van krijgen.Dus, toen mijn moeder in November bij de dokter was heeft ze het gevraagd. Hij zei dat hij daar niet zoveel over kon zeggen omdat hij een dokter was, maar dat ik eventueel wel vitaminen B kon gaan slikken. Dit doe ik nou zo'n 3 maanden en mijn haar is alleen nog maar stijler geworden.
Heb het ook aan mn kapster gevraagd en ook zij had geen idee.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Bij de dokter moet ik niet zijn, maar waar dan wel? En heeft iemand anders hier misschien ervaring mee?
Mijn haar is trouwens niet anders geknipt, en ik laat altijd veel laagjes knippen.. en het krulde ook altijd in alle lengtesEdit:

) en een tijdje vooraan krullen en achteraan steil. Nu nog wel krullen maar niet maar van die mooie krulletjes zeg maar.
! Ik heb stijl/slag haar en wil zoooo graag krullen