Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!
girlyggirl schreef:je hebt t erover dat dit ook je stopweek is... was je dan al aan de pil?!
MyWishMax schreef:Er zijn wel gevallen dat het wél gebeurd is, maar dat is maar een paar % geloof ik, dus sluit me verder aan bij Focussed
Focussed schreef:Maeve schreef:Ik ben bang ik in jouw geval al meerdere keren zwanger had moeten zijn. Mij is verteld dat je in je stopweek ook gewoon veilig bent... *begint nu wel een beetje te zweten*
Stopweek is volledig veilig!
Je hebt GEEN eisprong dus ook in je stopweek is er niets wat bevrucht kan worden!!
Focussed schreef:MyWishMax schreef:Er zijn wel gevallen dat het wél gebeurd is, maar dat is maar een paar % geloof ik, dus sluit me verder aan bij Focussed
Pil is niet 100% betrouwbaar dus de kans dat je zwanger wordt in je stopweek of tijdens je strip is even groot. Zwanger worden kun je dus altijd nog, dat heeft niets met de stopweek te maken.
Weet dat je zwanger kan worden ookal slik je pil en dat je dan zelfs nog 'ongesteld' kan worden, omdat dat ook kunstmatig is met pil?
Focussed schreef:Ja, al zal die ontrekkingsbloeding tijdens je zwangerschap wel minder zijn! Dus niet zo erg als normaal, maar je verliest nog wel bloed/"spotting".
Dit had ik bijv. toen ik Pfeiffer had (was maar 3 dagen heel licht ongesteld), dus alle alarmbellen gingen rinkelen, direct HA gebeld en zwangerschapstest gehaald maar bleek van mijn Pfeiffer te komen. Lichaam was dusdanig ziek dat ik niet ongesteld werd... Gelukkig maar
Focussed schreef:Zolang je geen
-Pil bent vergeten
-Antibiotica hebt gebruikt waarbij duidelijk vermeld wordt dat deze invloed heeft op de pil
- (binnen) 4 uur na inname ernstige diarree hebt gekregen
- (binnen) 4 uur na inname hebt overgegeven
zou ik me geen zorgen maken

Pieces schreef:girlyggirl schreef:je hebt t erover dat dit ook je stopweek is... was je dan al aan de pil?!
Ik ben al 2 en half jaar aan de pil. Afgelopen vrijdagochtend had ik dus mijn laatste pil en zondag voor de laatste keer geslachtsgemeenschap gehad met mijn vriend natuurlijk alleen toen scheurde het condoom vandaar dat ik een morning after pill ben gaan halen.
Schaam me wel een beetje voor deze uitleg hi hi.