Ik als 21 jarige luie donder vroeg me af of er nog meer mensen zijn die nog meer een schop onder hun kont kunnen gebruiken wat betreft lichaamsbeweging. Misschien zelfs een ideetje om met z'n 2tjes of met een groepje te gaan sporten, mochten er mensen in de omgeving wonen dan he

Ik wil zooo graag weer een iets platter buikje, maar eigenlijk is het vooral dat ik weer iets wil doen waar ik achteraf van kan zeggen 'zo, dat heb ik maar lekker even weer gedaan'.
In principe heb ik niet veel te klagen wat betreft mijn figuur. Ben 1.65m, kilootjes of 55 en ik oog slank. Zou gewoon fijn zijn als het eventjes iets strakker wordt en sporten samen kan ook erg gezellig zijn!Zelf mis ik gewoon erg de motivatie ervoor. Het is zo makkelijk om gewoon met je gat op de bank te blijven zitten in je warme huisje. Maar dat wil ik niet langer! Iemand motivatie tips of iemand die zelf ook een buddy zoekt??
Oja, grote kans dat dit verkeerd staat. Er zijn zoveel onderwerpen waar je iets kunt plaatsen dus ik was het spoor even bijster..
.