Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sonja schreef:Plak er maar een gaasje overheen dat je aan 2 kanten vastzet met tape. Dan is het dusdanig afgedekt dat jij er niet naar hoeft te kijken dat je er aan wilt zitten, en het is open genoeg om goed te kunnen genezen.
Het openhalen van brandblaren (wat dit ook is) is overigens zeer af te raden en als je dit 'dwangmatig' doet is dat toch wel een beetje 'probleemgedrag'.
inge1968 schreef:morgen dan maar nieuwe halen en netjes laten zitten een paar dagen daarna verschonen en weer paar dagen laten zitten.
of je wil natuurlijk een mooi litteken krijgen dan zal ik vooral flink blijven doorkrabben en pulken
_Tara_ schreef:Mag ik vragen hoe je jezelf met deo een brandwond hebt gegeven?
Sonja schreef:TS, zomaar even een vermoeden hoor, maar gaat het verder wel helemaal goed met je?
Misschien ben ik een beetje overbezorgd hoor, maar ik lees echt behoorlijk probleemgedrag in je berichten en dat komt doorgaans wel ergens vandaan...
xMendy schreef:Klinkt als automutilatie. Misschien professionele hulp gaan zoeken?
Sonja schreef:Doe ons een plezier Saaams, meld dit bij je "hulp", dat je dit doet/gedaan hebt...