Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik maakte al weinig foto's enzo omdat ik vrij weinig op die locatie zat, maar ik heb gelijk toen ik het wist aangegeven dat ik zwanger was ivm de röntgenfoto's en het gasapparaat..Urielle schreef:Gewoon naar de huisarts zelf, zijn waakhond (assistente) een keer goed toeblaffen dat ze zich koest houdt, een afspraak mag ze je echt niet weigeren.
[***] schreef:Urielle schreef:Gewoon naar de huisarts zelf, zijn waakhond (assistente) een keer goed toeblaffen dat ze zich koest houdt, een afspraak mag ze je echt niet weigeren.
Volgens mij had ze geen afspraak geweigerd, maar gezegd dat er geen briefjes worden geschreven (zonder de patient te hebben gezien) Nou, daar heeft die assistente natuurlijk ook wel een punt, al zou ze dat ook wat vriendelijker kunnen brengen. Voor een briefje zul je wel een afspraak moeten maken, die schrijven ze niet zomaar.
Vervangend werk vragen is trouwens ook geen slecht idee.
) en dan denk ik Prima, ik zoek het zelf wel weer uit als je niet wilt helpen.. :)Ikkuh:) schreef:Ik heb op zich niet gigantisch zwaar werk, maar het zijn voornamelijk de lange dagen.. Gisteren had ik bijv een vrij rustige dag, maar dan moet ik van half 9 tot half 7 werken en dan ben ik 's avonds als ik zit te eten gewoon kapot en wil ik het liefst gelijk naar bed.. Als ik in een week 2 dagen van half 9 tot 5 moet en verder ook langere dagen heb dan ben ik aan het einde van de week gesloopt..