Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Je bent zeer speciaal voor me.
). Bovendien zijn jouw gedachtes van jou - en niet andersom. Dat heeft mij toen toch echt wel geholpen om eens 'bewuster te gaan denken' of hoe ik het ook moet noemen.

Een probeerseltje voor deze gedachte.Citaat:Sommige mensen denken mij te kennen, terwijl ze niet weten wat er in werkelijkheid bij me gebeurd. Deze mensen oordelen in mijn ogen te snel, en daar ben ik heel fel op. Dan kan ik bij mezelf denken: ach, die gene weet niks van me. Boeiend. Maar mijn gedachten, maken me gek.
) maar mijn zus heeft een tijd geleden toegegeven dat ze het vroeger heel moeilijk vond om samen met mij een kroeg in te lopen of samen naar een feestje van vrienden te gaan ofzo, in haar ogen keek dan iedereen naar mij en zagen ze haar niet staan.
Nogmaals: mijn zus weet er van, dat ze mijn voorbeeld is. Alleen zij vind het ook lastig om te zien, dat ik zo aan het knoeien ben met mijn probleem. (Of, dit zie ik, ze zegt het niet, dit is wat ik zie. Mijn gedachten) Het is gewoon erg lastig, en we wonen samen in een huis. Wat wel erg goed gaat. Ik heb jaren geen contact met haar gehad door omstandigheden, en ook in die tijd zat ik erg in de put. Dus ze helpt me wel enorm goed! Alleen mijn gedachten, gaan soms enorm op de loop merk ik...
Ik geloof in je dat je het kunt.
Sta iedere dag met een glimlach op, ben blij met hoe mijn leven nu is. Enkel ben ik heel bang wat mensen van mij denken. Ik ben haast nooit chagereinig, soms een mindere dag dan de ander, maar dat heeft iedereen.
alleen, als ik in de spiegel kijk, dan kan ik op moeilijke dagen niet naar mijn mooie dingen kijken. Dan blijf ik hangen, en ja, dat is het moeilijke punt 2 

weer stof tot nadenken
(en stoppen er mee
)
dit stukje van jou kon ik ook nog niet! had ik dit niet gelezen had ik het ook nooit verwacht!
ik ben niet de enige die een maatje groter heeft haha!
Het zorgde ervoor dat ik me ook op me gemak voelde vannacht! Voeld echt een connectie met jou.. Dacht echt van die meid lijkt best veel op mij..
En ik kan wel een paar dingen opnoemen aan jou die ik heel erg mooi vind! ik vind je haar heel mooi, je ogen waren super sprankelend en je danste zonder er bij na te denken van oh misschien kijkt er wel iemand naar me, dans ik wel goed? Je ging gewoon los en was jezelf!!
If you ever need a friend or just a shoulder to cry on, please call me!