Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) en een mutsje, krabwandjes. Als je eraan hecht je eigen merk babyverzorgingsproduktjes.
)
) 
)
Ik had netjes twee schone onderbroeken mee maar moest steeds vriendlief naar huis sturen voor nieuwe omdat het zo lang duurde 

bakkabouter schreef:Wat te eten voor je partner (hoewel dat natuurlijk zijn verantwoordelijkheid is)
Zus heeft een bevalling van 36u gehad, en vriendlief mocht NIET weg om even wat te gaan eten. Slapen mocht hij uiteraard ook niet, dus bij kind nr. 2 en 3 had hij behalve een brood+beleg ook een voorraad redbull en een thermos koffie bij.
Bevalling werd overigens ook ingeleid, omdat haar water gebroken was, maar de weeën niet op gang wilde komen.
Nathalie schreef:Maar je zit toch in een ziekenhuis?
Mijn man kreeg altijd gewoon eten aangeboden als ik weeën lag weg te puffen op de verloskamer hoor!
) is het toch wel fijn als 'ie een beetje schoon is 
batje schreef:Schone kleren voor je man! Die zit misschien ook onder de troep en voor de foto's (en de terugweg naar huis) is het toch wel fijn als 'ie een beetje schoon is
Heel veel succes!
* 
Urielle schreef:Nathalie schreef:Maar je zit toch in een ziekenhuis?
Mijn man kreeg altijd gewoon eten aangeboden als ik weeën lag weg te puffen op de verloskamer hoor!
Niet bij elk ziekenhuis en ligt ook aan het uur. Ik ken meer mannen die tussendoor maar even naar de snoepautomaat gingen (was dan wel spontane bevalling en geen inleiden)