Tijdje over nagedacht om dit topic te openen, omdat ik nogal onzeker ben en ik me best schaam maar als ik zie hoeveel mensen hun problemen hier uiten moet ik het ook kunnen. Ik weet trouwens niet of hier al een topic van is, en of ik het goed heb geplaatst. Weet nog niet zo goed hoe het allemaal werkt.
Hier mijn probleem.
Ik ben al jaren te dun, ben ik ook door gepest geweest. Hierdoor ben ik nogal onzeker geworden, al laat ik dat nooit zien.
Ik eet en drink gewoon goed, soms sla ik een ontbijtje over (ik kan nooit in de ochtend ontbijten, te zwaar op de maag)
maar over het algemeen eet ik vrij veel. Vooral met snacken (zeg maar gerust) vreet ik veel! Ik werk ook in de fastfood,
en daar werk ik 5 dagen p.w en ik eet bijna elke dag fastfood! Natuurlijk zeker niet goed, maar ik blijf het automatisch
eten omdat ik gewoon niet dik wordt.
Dit is mijn bouw altijd al geweest, ik ben al bijna 20 maar heb nog steeds het lichaam van een meisje van 10 ofzo. Totaal geen figuur.
Ik schaam me er zo erg voor, dat ik (schrik niet) lagen en lagen met kleding draag. Ik draag iets van 5 maillots en daarover nog 2 trainingsbroeken en dan pas een spijkerbroek. Verder heb ik boven ook niks. Ik wil een borstvergroting doen, maar mijn vriend wil dat zo niet. Ik geloof verder ook niet in wondercreme's e.d.. Dunne armen, dunne benen geen figuur bah! Ik wordt er moedeloos van.Ik heb van alles geprobeerd zoals speciale diëten, gezond eten en naar de huisarts geweest. Ik wil echt niet mijn hele leven zo
rondlopen, ik wil ook in de zomer in een bikini lopen met een mooi welgevormd lichaam. Ik kijk altijd jaloers naar andere meiden die
een top lichaam hebben.. Ik zit te denken om evt naar de sportschool te gaan en daarnaast shakes o.d te nemen die de spiermassa bevorderen. Geen idee of het helpt, maar ik heb wel gelezen dat meerdere mensen dit hebben gedaan..
Ik heb trouwens een super lieve vriend waarmee ik samenwoon, die het niet zoveel uitmaakt. Maar ik weet als vrouw zijnde dat elke man wel wat 'vast te houden' wil hebben.
Misschien dat ik een te snelle stofwisseling heb ofzo, maar ik ben 3 keer al naar de dokter geweest en daar heb ik geen enkele keer wat aan gehad! ' Nou volgens mij zit je goed op gewicht' Ja logisch met al mn kleren en mn jas aan.:-SHeeft iemand tips waar ik écht wat aan heb?? Zodat ik in de zomer éindelijk in een bikini kan lopen zonder me te schamen of zonder dat mensen me aankijken en dat ik smoesjes moet verzinnen??!!
ik volg dit topic eventjes, een paar kilo extra kan ik wel gebruiken

Ga niet teveel duurtraining doen, dan heb je kans dat je juist weer teveel verbrand. Het kan daarnaast ook zo zijn dat je lichaam bereidt is om meer op te slaan omdat al die spiermassa 'gevoed' moet worden. Laatste tip, als je je borstspieren goed traint, dan willen je borsten ook nog wel eens groter lijken (kan zo een cupmaat schelen)

Was dus geen groot succes. Niemand is perfect, je kunt beter zorgen dat je tevreden bent met wat je gekregen hebt