Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:Als je erop drukt, verdwijnen ze dan?
Even met een stukje glas ofzo, even drukken, zodat je kan zien of het rood blijft of niet.
_Diesel schreef:Ik weet wat je bedoelt inderdaad. Iemand vertelde me ooit dat het nieuwe moedervlekken zouden zijn, maar ik heb zelf nog geen onderbouwing kunnen vinden voor die theorie.. Ik weet het dus ook nog steeds niet, ben ook wel nieuwsgierig naar het antwoord.
rachel_j schreef:_Diesel schreef:Ik weet wat je bedoelt inderdaad. Iemand vertelde me ooit dat het nieuwe moedervlekken zouden zijn, maar ik heb zelf nog geen onderbouwing kunnen vinden voor die theorie.. Ik weet het dus ook nog steeds niet, ben ook wel nieuwsgierig naar het antwoord.
ze veranderen niet in een moedervlek hoor, ze verdwijnen na verloop van tijd gewoon weer, zo zijn ze er en zo zijn ze ineens weer weg.(en telkens ergens anders, ene keer zijn het er een stuk of 5 en andere keer 15)
.

't is niets ernstigs verder iig ....
Jolliegirl schreef:Maar als je erop drukt gaat het rood niet weg??
Dat heb ik namelijk wel.
Ze zijn echt suuuuuperklein.
Heb er 1 op mijn hand zitten, als ik erop druk gaat ie weg, en als ik loslaat is ie weer terug.
Bij een baby zou ik ook wel even in paniek zijn hoor, het is ook een symptoom van hersenvliesonsteking.