Aankomende maandag wordt mijn blokbeugel gezet.
Ik was best nieuwsgierig naar het feit hoe hij bij
andere Bokkers is bevallen en/ of bevalt. En is
paardrijden ook verstandig met de beugel?
Alvast bedankt!
Groetjes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) kopen, waar je ook wel kunstgebitten mee schoonmaakt. als je hem daar af en toe mee schoon maakt, en elke avond met tandpasta poetst (deed ik...) dan blijft hij wel een beetje 'fris' ruiken.
(heb ook nog 3 andere beugels gehad...) 
Alleen dan wel zo, dat de meeste mensen niet eens weten dat ik hem heb.. 

kimmie88 schreef:Ik vond hem voornamelijk irritand.
Had er geen pijn aan, maar hij was vervelend en zo mega groot. (Misschien zijn ze in de jaren alweer wat kleiner geworden en smaller.
Ik kon mijn mond nml niet sluiten met de beugel. Best lastig met slapen
Ik had hem trouwens wel 24 uur per dag in
Vandaar dat ik hem 18 uur moest

verootjoo schreef:kimmie88 schreef:Ik vond hem voornamelijk irritand.
Had er geen pijn aan, maar hij was vervelend en zo mega groot. (Misschien zijn ze in de jaren alweer wat kleiner geworden en smaller.
Ik kon mijn mond nml niet sluiten met de beugel. Best lastig met slapen
Ik had hem trouwens wel 24 uur per dag in
dat kan toch helemaal niet? Je moet toch ook eten/drinken/sporten. Daar mocht ik hem niet bij inhouden hoorVandaar dat ik hem 18 uur moest

Iris82 schreef:Ik moest m ook 24u pd in.
En dan 16 pd een buitenboordbeugel met zo'n petje op je hoofd.
Echt heul vreselijk. Dat heb ik ook niet lang volgehouden.
Daarna is de rest gelukkig met een plaatjesbeugel met elastiekjes gecorrigeerd want ik trok t echt niet meer.
antje_vip schreef:ah joh, zodra je wangen aan de binnenkant vol blaren en eelt zitten doet het geen pijn meer
ik vond slotjes echt hel, zeker omdat ik ook nog 8 elastiekjes in mn mond moest frutten en later ook nog 2 verschillende buitenboords erbij aan moest knopen
(niet tegelijk hoor, eerst de nek daarna dat petje) 
, maar dat kwam mede doordat ik m'n kaak vroeger gebroken heb.. Moet nu geopereerd worden..