Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Knieholtes krab ik helemaal open, ik probeer er wel af te blijven, maar volgens mij doe ik het in m'n slaap ofzo...Ik kan aan mijn jeuk merken of de zomer alweer voor de deur staat, veel handiger dan Pietje Paulusma
Ik probeer het vet te houden met uierzalf, helpt iig tegen de jeuk, maar echt over gaat het niet. Het komt ook ieder jaar terug
Rijerijerije schreef:Ik heb precies hetzelfde, maar dan in de zomerKnieholtes krab ik helemaal open, ik probeer er wel af te blijven, maar volgens mij doe ik het in m'n slaap ofzo...Ik kan aan mijn jeuk merken of de zomer alweer voor de deur staat, veel handiger dan Pietje Paulusma
Ik probeer het vet te houden met uierzalf, helpt iig tegen de jeuk, maar echt over gaat het niet. Het komt ook ieder jaar terug
_Esther_87_ schreef:Maar dat is volgens mij wel een soort zon-gevoeligheid. Eczeem, allergie, ik weet niet hoe je het moet noemen. Heb jij dat ook aan de binnenkant van je armen?
Daar ook. Maar ik merk niks als ik veel in de zon ben geweest, alleen als de temperaturen weer omhoog gaan, da's het gekke... Rienn schreef:Mijn benen liggen ook niet open. Je ziet 's ochtends niet eens dat ik zo veel jeuk heb gehad, maar voor mijn gevoel krab ik mijn hele been open.
marjolein_el schreef:Ik heb het ook. Hoe meer ik eraan zit hoe erger het wordt. Als ik er niet aanzit gaat het vanzelf over! Dus misschien ook een tip?
marleen_usar schreef:Claritine schijnt goed te helpen dat haal je bij een drogist, het zijn 7 pilletjes.En daar na schijnt het over te zijn.
gekrabd. Heeerlijke verlichting, maar zodra je stopt met krabben komt het keihard terug. Letterlijk gekmakend, zeker snachts. Sjaap schreef:Ik weet wel dat je niet moet krabben, maar het voelt ZO goed als je wel krabt.
Klopt helemaal lijkt wel een kick die je krijgt...En vorken heb ik ook al gebruikt, alleen je wéét dat het er og erger op wordt dat voel je al weer als je onder de douche staat. Lotte1990 schreef:Claritine is trouwens een middel tegen allergische reacties/overgevoeligheid..