Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Flip schreef:Nee hoor, je krijgt een verdoving en dan voel je er niks van. Je voelt alleen wat druk en het kraakt mss als het kiezen zijn die vlakbij je oor zitten.
Wat ik zelf altijd het vervelendste vind is de verdoving zelf? Zijn het tanden uit je boven of onderkaak? De onderkaak is zo verdoofd namelijk, alleen bij de bovenkaak verdoven ze ook je gehemelte en dat is wel een beetje gevoelig.
En als de verdoving uit begint te werken (na een paar uur) heb je wel last van een vervelend tintelend gevoel.
Succes! Enne de tandarts is helemaal niet eng hoor
Mary_X schreef:Flip schreef:Nee hoor, je krijgt een verdoving en dan voel je er niks van. Je voelt alleen wat druk en het kraakt mss als het kiezen zijn die vlakbij je oor zitten.
Wat ik zelf altijd het vervelendste vind is de verdoving zelf? Zijn het tanden uit je boven of onderkaak? De onderkaak is zo verdoofd namelijk, alleen bij de bovenkaak verdoven ze ook je gehemelte en dat is wel een beetje gevoelig.
En als de verdoving uit begint te werken (na een paar uur) heb je wel last van een vervelend tintelend gevoel.
Succes! Enne de tandarts is helemaal niet eng hoor
uim mijn 2 bovenste hoek tanden :s en ik heb echt bang van de tandarts :p hahaa
die krijg ik heel snel.
Hij heeft het het beste met je voor.
Mary_X schreef:upendo schreef:Valt mee!
Alleen zat ik wel met een intens smerige smaak in mijn mond van die verdoving en heb ik daarom de hele weg naar huis -op de fiets- de tandarts nog uitgescholden.
doe ik ook altijd als ik gewoon naar de tandarts ga

cp112 schreef:Haha, ik zit nu toevallig net met een half verdoorfde mond
Ben vanmiddag bij de kaakchirurg geweest. Ach, het valt allemaal wel mee. Gewone kiezen is nog makkelijker volgens mij dan verstandskiezen (bij mij moest verstandkies).
Ik stond met 10 minuten weer naast de stoel, even een gerop en getrek maar je voelt er niks van.
De verdoving werkt nu uit maar heb pijnstillers meegekregen dus voel er niet bijster veel van.
upendo schreef:cp112 schreef:Haha, ik zit nu toevallig net met een half verdoorfde mond
Ben vanmiddag bij de kaakchirurg geweest. Ach, het valt allemaal wel mee. Gewone kiezen is nog makkelijker volgens mij dan verstandskiezen (bij mij moest verstandkies).
Ik stond met 10 minuten weer naast de stoel, even een gerop en getrek maar je voelt er niks van.
De verdoving werkt nu uit maar heb pijnstillers meegekregen dus voel er niet bijster veel van.
Hou dat wel goed in de gaten!
Vriendinnetje had beide keren een ontsteking, het is en blijft een open wond natuurlijk!
cp112 schreef:T'is bij mij ook gehecht, dus niet echt open. Was dat bij je vriendin niet?

judith370 schreef:gatver Upendo moet dat nou
Ik heb zelf ook best veel laten trekken. Maar tanden vind ik niet erg, kiezen is een ander verhaal

haha, eerst deze maar en ik kom wel terug voor de andere

)