Ik heb sinds een kleine maand erg veel last van een knakkende kaak. In eerste instantie had ik verwacht dat het gewoon over zou gaan, want het was immers niet zo erg.
Stukje bij beetje werd het steeds vaker, ik heb zelf momenten gehad waar mijn kaak al knakte bij de kleinste beweging. Het werd steeds vervelender, ik heb vaak moeten stoppen met eten omdat het steeds erger werd (wel goed voor de lijn
)Het knakken bleef, maar ik begon er ook vaak pijn bij te krijgen. Vaak alleen nog bij een heftige knak, of als mijn kaak weer eventjes op slot stond. Erg naar..
En nu, heb ik al de hele dag pijn. Ik heb met veel moeite kleine stukjes krentenbol weg kunnen werken, maar meer is echt niet gelukt. Het straalt erg uit naar mijn oor en nek..
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn.. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb overigens voor vanmiddag een afspraak bij de tandarts hiervoor, de assistente wilde meteen een afspraak voor mij maken
Bij mij was het ook bij gewone dingen eten/gapen en soms zelfs praten of zoenen.

alleen gapen en drop eten blijft wel een probleem..