. Mijn lieftallige zwarte kleuter is 4 wkn terug op mijn tenen gaan staan.
Ja, weet het, daar hoort hij niet, maar ik liep hem net de hemel in te prijzen, omdat
hij met ogen als schoteltjes de noodbrug bij ons voor het eerst op liep over 3 ijzeren oprij platen.
Alleen was hij zo bezig met kijken dat hij met zijn voeten wel heel creatief over de platen
liep en ik liep dus duidelijk niet op te letten.
Ging die goof dus op mijn rechter voet staan.
Dus even op de brug haltgehouden en inwendig gevloekt
, inwendig, want hij stond nog steeds met ogen als schoteltjes te bedenken wat hij nou van die brug moest denken.
Goed hij stond dus op mijn grote teen en die ernaast.
Dit keer geen gesneuvelde nagel
Want hij liep door en rolde keurig af net achter mijn nagels
.Maar oke een gekneusde 2e teentje gok ik zo en die grote teen viel eigenlijk wel mee,
alleen.. ahum.. hij buigt niet meer??
Verder dus nu geen last meer van die grote teen (wel van die ernaast), maar uiterste
kootje buigt dus niet mee naar achteren, als je dat wilt.
Nu komt de vraag, had ik dat altijd al? Geen idee, volgens mij niet, want trok altijd mijn tenen in
in mijn schoenen als Sjol er op dreigde te gaan staan. (kan hem dus nu ook niet meer echt intrekken,
bij naderend gevaar, genaamd paard..)
Bovendien linker tenen nogal eens in de prak gezeten en dan als vergelijkings materiaal of alles
het nog wel doet rechts gebruikt, toen geen verschil opgemerkt (behalve dat die toen ietwat dik
en meerdere keren ontnageld is, maar buigen kon ie gewoon.)
Zijn er meer mensen die de ene grote teen wel kunnen buigen en de andere niet?
Naar de huisarts vind ik wat onzinnig, aangezien ik er verder geen last van heb,
maar vond het nogal typisch...
wel een beetje zeer,maar geen pijn. Dat hoeft dus niet altijd.