Komt uitgedunt haar nog terug ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WinSel

Komt uitgedunt haar nog terug ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-11 22:28

Hoi
Ik ben gisteren bij de kapper geweest, en die heeft zonder mijn toestemming mijn haar uit gedunt...
Maar nu heb ik dus opeens veel dunner haar, ben het helemaal niet gewent hoe het nu is...

Komt mijn dikke haar nog terug ? of is het weg als het uitgedunt is ?

Groetjes

kimmysan

Re: Komt uitgedunt haar nog terug ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:28

Het groeit gewoon weer terug hoor ;)

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:29

Ja tuurlijk groeit het weer terug ;)

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-11 22:29

Oww gelukkig maar, k maakte me al zorgen

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:31

waar het dun is zal het wel een tijd zo blijven. je haar groeit gewoon weer aan. je kunt het vergelijken met knippen, wat er af is komt er niet meer bij maar je haar groeit vanzelf dus het wordt vanzelf weer dikker. ik ben alleen bang voor je dat dit nog wel even duurt want het moet vanaf het begin weer aangroeien. hebben ze met een mesje gesneden of echt stroken er uit gehaald want dat is ook echt een degelijk verschil. als het is gesneden dan zou je het over een tijdje kunnen laten knippen en dan is het voor je gevoel weer dikker. omdat het dan recht wordt afgekipt ipv schuin/ uitdunnen.

aangroeien doet het vanzelf dus daar hoef je je geen zorgen over te maken, tis alleen wel super vervelend voor je dat je haar nu niet is zoals je het wil.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-11 22:39

Ze had zn uit dun schaartje ( ? )

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:51

ok dan komt het denk ik wel goed de volgende keer dat je je haar laten knippen.

probeer in de tussentijd was en styling producten die je haar volume geven als je een vollere look wil.
succes er mee iig! en het komt allemaal goed!

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:52

Ohw dat groeit wel weer aan! Het het is een soort uitdunschaar. Daar knip je mee maar niet alle haartjes maar een paar zodat het mooi egaal uitgedunt wordt. Zelf vind ik het altijd wel fijn maar heb dan ook erg dik haar.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-11 22:53

Bedankt voor alle antwoorden...
Ik ga idd volume producten gebruiken en dan maar afwachten :)

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:54

Tuurlijk, alleen duurt dat wel effe (afhankelijk van de lengte van je haar) don't worry :D Komt goed :D

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:55

Zou willen dat ze mijn haar eens uitdunden :D

babet1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:55

haha jou haar komt echt wel terug:P

mijn haar is ook allang weer terug:$
word er GEK van:P
heb enorm dik haar haha,

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:03

Bij mij hebben ze het ook uitgedunt zonder toestemming......

Mijn oude haar was ongeveer zoveel als ik met extensions nu heb:
Afbeelding

En ze hebben er dit van gemaakt
Afbeelding

Het is nu al 1,5 jaar aan het bijgroeien en het zal nog ongeveer 1,5 jaar duren voor alles weer 1 lengte is....

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:06

Als je echt lang haar hebt, kan het wel 5/6 jaar duren voor het weer echt vol is :)

Mareng

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:08

Tuurlijk komt het weer terug!
Na een bezoek aan de kapper verleden maand heb ik besloten dat mijn haar alleen nog maar droog geknipt mag worden! Ik heb van nature ook veel haar en verleden maand is mijn haar veels te veel uitgedund... Als je haar nat is merk je dat minder snel. Dus nu laat ik het eerst kleuren en dan droog fohnen. Als er dan geknipt moet worden zie ik sneller of het te dun wordt..

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:10

Mareng schreef:
Na een bezoek aan de kapper verleden maand heb ik besloten dat mijn haar alleen nog maar droog geknipt mag worden! Ik heb van nature ook veel haar en verleden maand is mijn haar veels te veel uitgedund... Als je haar nat is merk je dat minder snel. Dus nu laat ik het eerst kleuren en dan droog fohnen. Als er dan geknipt moet worden zie ik sneller of het te dun wordt..

Zo heeft een kapper ooit mijn haar gesneden, nou wat een ellende...(pluizebol) kom je later bij een kapper die zegt "Hoe haalt iemand het in zijn hoofd zulk krullend haar te snijden"
Tsjah...Je bent maar afhankelijk bij zo'n kapper, en iedere kapper zegt weer wat anders

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:10

Mareng schreef:

Ik roep tegenwoordig bij voorbaat al: Niet uitdunnen, enkel de puntjes knippen van de onderste laag en eventueel kijken of er een ietsiepietsie afmoet van de lagen daarop :')

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:13

je haar groeit wel weer aan, alleen duurt dat even.

Je kapper echt duidelijk vertellen wat je wilt, niet helemaal netjes van je kapper dat ze zonder toestemming knipt.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 08:54

Groeit inderdaad vanzelf weer aan, maar wel balen dat ze zoiets hebben gedaan zonder jouw toestemming. Bij mij is het vorig jaar ook gedaan, met als gevolg dat ik eruit zag als een ontplofte poedel (krulhaar). Kapper waar ik een paar maanden later kwam kon nogsteeds zien dat mijn haar was gesneden/uitgedund. Maar het is weer goed gekomen, gelukkig... Ik zeg het er dus ook altijd maar bij tegenwoordig, niet uitdunnen, niet snijden!

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 08:57

Hee, meteen onder dit topic staat er één waarin je kunt lezen over de wondere wereld van Cowboy Magic ;) zou dat voor mensenhaar ook werken??

Nee zonder gekheid: tuuuurlijk groeit het terug. En de volgende keer maar een andere kapper nemen :D

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 09:52

Bedankt allemaal
Ze had ook eerst mn haar gewassen en heeft het nat geknipt, had k nog nooit mee gemaakt....

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 09:55

Nat knippen is heel normaal hoor.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 09:57

Dit was voor mij de eerste keer, maar volgende keer ga k naar andere kapper, want mn haar is ook ongelijk...

Mareng

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 15:05

Ik ben sowieso niet zo onder de indruk van Nederlandse kappers.... In het buitenland wordt veel meer gekeken naar je teint en welke kleur daarbij past.... In Frankrijk en Italie zie je veel minder mensen met fout haar lopen... Vooral de hooggeblondeerde oudere dames met veel rimpels zijn daar ver te zoeken. In Nederland krijgt elke 50 plusser een standaard kort stekelkoppie en dan lijken ze ineens allemaal op een vent. Type: windjack,kort haar en een driekwart broek, zo zonde! Alsof het leven na je vijftigste voorbij is.. Ik zie soms in de supermarkt weleens mensen waartegen ik zou willen zeggen: mevrouw, ga alstublieft eens naar een goede kapper!

Mareng

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 15:07

Focussed schreef:
Mareng schreef:

Ik roep tegenwoordig bij voorbaat al: Niet uitdunnen, enkel de puntjes knippen van de onderste laag en eventueel kijken of er een ietsiepietsie afmoet van de lagen daarop :')

Erg zonde inderdaad als je vroeger zulk mooi vol haar had.. Ik zou er persoonlijk 10 centimeter af laten knippen dan groeit het ook weer sneller voller. Nu heb je onderaan een beetje een dunne laag..