Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Komt goed

Mareng schreef:Tuurlijk komt het weer terug!
Na een bezoek aan de kapper verleden maand heb ik besloten dat mijn haar alleen nog maar droog geknipt mag worden! Ik heb van nature ook veel haar en verleden maand is mijn haar veels te veel uitgedund... Als je haar nat is merk je dat minder snel. Dus nu laat ik het eerst kleuren en dan droog fohnen. Als er dan geknipt moet worden zie ik sneller of het te dun wordt..
Mareng schreef:Tuurlijk komt het weer terug!
Na een bezoek aan de kapper verleden maand heb ik besloten dat mijn haar alleen nog maar droog geknipt mag worden! Ik heb van nature ook veel haar en verleden maand is mijn haar veels te veel uitgedund... Als je haar nat is merk je dat minder snel. Dus nu laat ik het eerst kleuren en dan droog fohnen. Als er dan geknipt moet worden zie ik sneller of het te dun wordt..
Focussed schreef:Mareng schreef:Tuurlijk komt het weer terug!
Ik roep tegenwoordig bij voorbaat al: Niet uitdunnen, enkel de puntjes knippen van de onderste laag en eventueel kijken of er een ietsiepietsie afmoet van de lagen daarop