Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En wees maar blij dat je het nog nooit hebt gehad, echt een heel naar en pijnlijk gevoel
nu gelukkig al een jaar of 2 niet meer. Ik weet wel dat ik 1 x van de pijn een scheutje whiskey nam ofzo, gewoon sterke drank. niet teveel natuurlijk, maar het heeft me iig in een slaapmodus gebracht
verder zou een paracetamol natuurlijk ook kunnen, maar dat heb ik nooit uitgeprobeerd
Ninx schreef:Neem twee pijnstillers, en drink heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel.... liefst zurige dingen... dus meng water met een beetje azijn (liever cranberrysap... maar dat heb je vast niet in huis).
Door het vele drinken verdund de concentratie van je urine en 'bijt' het minder.
T3mptati0n schreef:Veel drinken idd, en goed uitplassen met het plassenKlinkt dom, maar als je niet goed uit plast, blijven de bacterieen achter in je blaas en blijven dus lekker doorfeesten.
Ik heb zo ongeveer 2x in het jaar een blaasontsteking. Vorig jaar nierbekkenontsteking gehad. Das pas grappig
enige is dat het er ook weer uit moet... en dat is echt niet grappig
maar inderdaad wel goed volgens mij
maar ik heb van mijn HA ook een onwijs blangrijk advies gekregen en dat is ná de seks meteen gaan plassen, zo zorg je ervoor dat alles schoon blijft en voorkom je blaasontsteking
iloveyah87 schreef:Ik heb een keer een urineweg ontsteking gehad.. Ik had helemaal geen pijn bij het plassen maar wel onwijze buikpijn.. Ik nam 6 tot 8 paracetamol op een dag, omdat ik te eigenwijs was om naar een dokter te gaan. Uiteindelijk was het niet meer dragelijk... En zijn we naar het ziekenhuis gegaan en heb toen medicijnen gekregen, infuus enz...
Nachtje kan niet veel kwaad denk ik....