Ik vind het een beetje te om hier de huisarts voor te bellen, dus ik hoop dat iemand hier me een beetje door deze helse dagen kan helpen.
Ik slik geen pil omdat ik na heel wat pillen acuut moet stoppen vanwege teveel bijwerkingen. De mirena is geprobeerd en na enige tijd eruit gehaald door de gyn. Nuvaring geprobeerd en ook dat geen optie.
Sinds ik ongesteld was het altijd heel nauwkeurig. Met of zonder pil.
Tot een paar jaar terug ik ineens erge bloedingen die lang aan bleven houden, het verhaal: [MW] Langdurige bloedingen, hoe kom ik er vanaf (kom ik er wel va
Sinds die tijd is het eigenlijk een drama.
Na mijn laatste menstruatie kreeg ik het na 2 weken weer. Het is zo onregelmatig als de klere, opzich vind ik dat nog niet zo'n probleem. Maar de pijn is zo heftig!? Terwijl ik daar nooit last van heb gehad, ik was blij toen de pijn eindelijk weg bleef en nu is het weer 3 keer zo hard terug.
Ik kan niet omschrijven hoeveel pijn het doet, ik heb nu 3 paracetamol op, rechtop staan/ lopen of zitten lukt niet. En stilzitten vanwege die pijn lukt niet.
Hebben jullie tips om deze dagen wat door te komen?
Een warme kruik heb ik overigens ook geprobeerd, maar daar word ik zo misselijk van..

Houdt gelukkig niet zo heel lang aan, maar de meeste pijnstillers helpen inderdaad niet echt
) helaas moet je hiervoor toch even naar de huisarts aangezien dit alleen met recept te verkrijgen is!
(klinkt wel wat stom maar het werkt wel!)