maar kan iemand me uitleggen hoe je een knot maakt ( en dan bedoel ik gewoon in knot voor in je haren voor thuis of op school enz. )
Want het lukt mij nooit haha..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en schud al je haar uit .. dan doe je je elastiekje om je pols en ga je met 2 handen je haar in een soort staart doen hoe hoog en strak je hem zelf wilt ,, doe je je elastiekje om de staart (bij de eenaarlaatste keer ga je je haar een halfe slag naar voren en dan het elastiekje er om heen haha.. vaag uitgelegt maarjah ik hoop dat je er wat aan hebt .

01San schreef:ik pak mn haar en dan doe ik halverwege het elastiek eromheen en dan weer haar eromheen en dan weer elastiek eromheen.. zodattie lekker rommelig is
Dus daardoor heb ik moeite om hem iets rommeliger te krijgen als ik al een knot krijg.. koekimonster schreef:01San schreef:ik pak mn haar en dan doe ik halverwege het elastiek eromheen en dan weer haar eromheen en dan weer elastiek eromheen.. zodattie lekker rommelig is
okee, nou ik was aant kijken op je profiel en ik zag dat je ( volgens mij ) van jezelf al wat slag erin hebt hea? Want ik heb dus super stijl haar waar geen slagje in te bekenen is ..Dus daardoor heb ik moeite om hem iets rommeliger te krijgen als ik al een knot krijg..
01San schreef:Ohhhhhhh stom inderdaad! Ja ik heb er wat slag in ja...
Ik begrijp het helemaal dat je moeite hebt met het "rommelig" maken!
Zou je niet met schuimmmousse even van tevoren je haar kunnen kneden? Goed inkneden zodat het niet meer stijl is? Zou dat kunnen lukken?
01San schreef:Ohhhhhhh stom inderdaad! Ja ik heb er wat slag in ja...
Ik begrijp het helemaal dat je moeite hebt met het "rommelig" maken!
Zou je niet met schuimmmousse even van tevoren je haar kunnen kneden? Goed inkneden zodat het niet meer stijl is? Zou dat kunnen lukken?
01San schreef:Oh jammer.. tis dat je zo ver woont anders had ik best willen proberen hahahahaaha
_Nancy schreef:Ik haal al mijn ideeen van YT, staan altijd hele leuke dingen op
Zo heb ik mijn rommelknot geleerd;
Haar in een (hoge) paardenstaart en dan steeds plukken haar vastzetten met een schuifspeldje.
Zo heb je sowieso een rommelknot aangezien je niet al je haar vastzet.
)