Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Overdag is ie bezig met oude auto's en zijn volkstuintje, waar hele dagen aan op gaan dus ik merk niet echt dat ik een vader heb, maar dat ligt niet aan de leeftijd, van mijn oudere zussen hoorde ik dat hij vroeger ook al in zn eigen wereldje leefde en niet veel in bijv. hun hobbys interesseerde.
Hij zal nooit iets met een computer doen en zelfs een mobieltje wil ie niet. 
Ik heb wel regelmatig dat ik bijna een paniekaanval krijg bij het besef dat het ook zomaar afgelopen kan zijn met 1 van hun. Als heel klein kind had ik dat al.. Het is niet leuk dat mijn ouders wss mijn kinderen (als ik die krijg) nooit zullen meemaken..

mika11 schreef:Dat is fijn, met 48 jaar hoef je ook nog lang niet een grijze dakduif te zijn.
Misschien inderdaad in de puberteit dat er kan kans is op problemen omdat de ouders dan al midden 60 zijn.
Als je dan wel broers of zussen hebt , ook al zijn ze ouder, dan heb je daar nog wat aan.
Als enigst kind met oude ouders lijkt me wel moeilijker.
mika11 schreef:Marloez: heb je dan wel een goede band met je zussen? Die zijn dan zeker ook veel ouder dan jij?
De rest zie ik idd meer als.. ja wat eigenlijk. Ik bezie ze wel als naaste familie maar ik heb er geen broer/zus gevoel bij! Johanna59 schreef:Eigenlijk hoort niemand zich daar me te bemoeien lijkt mij. Overal wordt al een menig over gevormd. Laat iedereen in zijn waarde en gelukkig zijn.