Heb echt al het mogelijke al geprobeerd.
- Dokter
- Natuurgeneeskundige
- Bioresunantie therapie
- Accupentuur
- Ziekenhuis (Ben ik op het moment nog mee bezig).
- Manueltherapie (ben ik op het moment nog mee bezig).
Volgensmij heb ik al het mogelijke wel geprobeerd. Maar ik houd maar 24/7 buikpijn.
Ik heb al vanaf mijn 12e buikpijn/maagpijn. Ik kan er niet van slapen, ik kan niet normaal functioneren op school, ik vind het niet fijn om op visite te gaan enz.. En dat alleen maar om die vervelende buikpijn.
Dokter en het ziekenhuis wimpelen het af met je hebt een spastische darm. Maar de arts heeft zelf tegen mij gezegd; "We noemen het bij mensen een spastische darm, omdat we niet weten wat het anders is".
Ik heb drie weken geleden een coloscopie gehad (darmonderzoek). Ik moest daarvoor moviprep drinken, waar heel mijn buik van opzwol. Ik leek wel zwanger. Uit de coloscopie is niets uitgekomen, ik heb twee weken daarna alleen maar diarreee gehad. Wat ik ook melde aan de arts en die begon erom te lachen..
Ik voel me zo niet serieus genomen.
Nu heb ik gisteren weer bloed afgetapt om te kijken of ik toch niet allergisch ben voor gluten of tarwe. Volgende week mag ik weer naar het ziekenhuis voor een H2-Ademtest, om te kijken of ik misschien lactose intollerantie heb.
En nu heb ik zakjes meegekregen Movicol omdat ik niet mag persen. Nu gebruikte ik net een pakje movicol, wat precies hetzelfde ruikt en smaakt als moviprep. En nu stik ik wéér van de maagpijn, dus verwacht dat zo mijn buik weer op gaat zetten.
Ik eets sinds vorige week maandag:
-Speltbrood (zonder tarwe) met Parmaham erop.
-Rijst (zonder toegevoegd zout)
-Sperziebonen, wortelen of spinazie. (zonder kruiden of zout toegevoegd).
-Kip (zonder kruiden of zout toegevoegd).
-Ik bak alles in de olijfolie.
-Drink 3 liter water op een dag.
-En soms als tussendoortjes een handje nootjes of een appel.
-Ik eet niets waar aangemaakte suiker, smaakversterkers of slechte vetten in zitten.
En nu ben ik sinds een week buikpijn vrij. Maar zodra ik wat anders er naast eet, stik ik weer van de buikpijn. Nu zal je zeggen; Meid wees blij, je hebt eindelijk een manier gevonden zodat je geen buikpijn hebt. Maar dit houd ik ook niet vol, ik krijg nauwelijks voedingstoffen binnen. Ben alleen maar moe en chagerijnig. Voel me flutloos. Maar durf er niets naast te eten..
Iemand dé gouden tip.. Ik ben echt helemaal ten einde raad.
En anders bedankt voor het lezen.

Komt een heel enkele keer nog voor als ik uit eten ben geweest oid...
Wat grappig om te lezen dat jij t precies andersom hebt! Nja, TS, voor jou dan iig weer een tip