Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), dus kan je daar geen tips over geven. Duke schreef:Herkennen anderen dit?
Hoe lang duurde bij jullie het herstel? En voor wie ook kleine kinderen heeft: hoe hebben jullie dat opgelost? Ik kan wel een paar dagen een beroep doen op mijn man, familie en vrienden, maar geen weken lang. En mijn man moet toch ook werken. Maar ik kan mijn kleine meid niet de luier verschonen of optillen... en de oudste naar school brengen is een ramp (dan moet de jongste mee, in en uit de auto tillen, riemen vastmaken, etc.). Autorijden is toch al een ramp en het is te ver om te lopen. Fietsen zelfde probleem met op en van de fiets tillen.
. Duke schreef:@urielle: ik mag juist absoluut niet warmen, maar moet koelen. Door het te warmen zou ik de klachten verergeren, zegt de chiro. Dus ik heb een koelpack wat ik regelmatig onder m'n rug leg. En ik moet zeggen dat dat meer verlichting geeft.
Urielle schreef:Duke schreef:@urielle: ik mag juist absoluut niet warmen, maar moet koelen. Door het te warmen zou ik de klachten verergeren, zegt de chiro. Dus ik heb een koelpack wat ik regelmatig onder m'n rug leg. En ik moet zeggen dat dat meer verlichting geeft.
O ok! Da's dan weer anders. Bij mij slaan gelijk alle spieren ook nog eens mee vast als ik ga koelen.
Voor mij is het heel belangrijk dat mijn spieren los blijven en dat ik ze sterk hou (buik en rug), dan heb ik het minste last. Dit vriesweer (weinig paardrijden) is dus ook echt de merde voor mijn rug, dan worden mijn spieren gaandeweg veel te slap en komen de klappen in de wervelkolom veel te hard aan.
Ik moet zelfs versneld een afspraak bij de neuroloog. Mijn symptomen zijn van dusdanige aard dat ik er niet langer mee mag blijven lopen (ik heb namelijk blijkbaar uitvalsverschijnselen met mijn darmen en blaas). A.s. maandag kan ik al bij de neuroloog terecht. 

Urielle schreef:Duke schreef:@urielle: ik mag juist absoluut niet warmen, maar moet koelen. Door het te warmen zou ik de klachten verergeren, zegt de chiro. Dus ik heb een koelpack wat ik regelmatig onder m'n rug leg. En ik moet zeggen dat dat meer verlichting geeft.
O ok! Da's dan weer anders. Bij mij slaan gelijk alle spieren ook nog eens mee vast als ik ga koelen.
Voor mij is het heel belangrijk dat mijn spieren los blijven en dat ik ze sterk hou (buik en rug), dan heb ik het minste last. Dit vriesweer (weinig paardrijden) is dus ook echt de merde voor mijn rug, dan worden mijn spieren gaandeweg veel te slap en komen de klappen in de wervelkolom veel te hard aan.