Iedereen wil afvallen lijkt wel.
Maar wat nou als je helemaal niet zoveel moeite hebt met je ronde body? Maar wel met de slapheid en slechte conditie ervan?
Ik vind het helemaal niet zo erg dat ik een wat breder, voller type ben. Ik zit nog niet op overgewicht volgens het BMI, dus ongezond kun je me nog lang niet noemen. En ja, ik ben een levensgenieter dus ik hou nu eenmaal van eten.
Nu kan ik wel gaan minderen met eten, op het perfecte gewicht komen, en weer mooi dun zijn en alles. Maarja, dan heb ik nogsteeds een slap flubberlijf, het is alleen een tikkie dunner.
Waar het op neer komt: dunner hoeft niet, gespierder wel!
Hoe pak je dat aan? Wat voor oefeningen kun je thuis doen, en waarvoor kan je misschien beter een abonnement nemen op de sportschool?
En wellicht weten jullie ook meer over bepaalde fitnessprogramma's en sporten die goed zijn om dit doel te bereiken. Zo hoor je steeds meer over pole fitness en body pump, maar waar kun je die sporten beoefenen?
Ik denk dat er vast wel mensen zijn die mee willen doen aan dit doel:
Een betere conditie. Een mooier, gespierder lichaam. En als je daarbij toevallig gewicht verliest, is dat mooi meegenomen!
Dus, wie o wie?
. Mijn bmi zit tegen de bovengrens aan, maar ik krijg mezelf niet gemotiveerd om gezonder te eten en leven voor die paar kilo's, want die kilo's storen me helemaal niet. Maar ik wil dan wel weer ietsje strakker zijn, zonder weer een cup van mijn borsten kwijt te raken.... 

)
Daar moet ik nog es naar kijken...
.
)en buik zijn veel mooier geworden. Echt erg leuk om te doen en al helemaal leuk als het resultaat er ook naar is!!
maar sowieso was ik in die tijd een stuk slanker, zo begin 2010. Inmiddels ben ik best een
durf ik niet! Ik houd niet van instructeurs die je aanstaren, rondlopen en je helpen
dat is dus het beeld wat ik daarbij heb, hahaha.