Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als je twee keer per dag poetst en om de dag flost met een touwtje (prikkers komen niet tussen je tanden en beschadigen je tandvlees en mondwater doodt vaak ook de goede bacteriën in je mond) en borstel je tong ook even grondig. Als het dan nog niet weg is kan het tandsteen zijn, bezoek dan even je tandarts of een mondhygiënist.

Fred_Kroket schreef:Flossen, en ruik dan voor de gein eens aan het het touwtje...Als je twee keer per dag poetst en om de dag flost met een touwtje (prikkers komen niet tussen je tanden en beschadigen je tandvlees en mondwater doodt vaak ook de goede bacteriën in je mond) en borstel je tong ook even grondig. Als het dan nog niet weg is kan het tandsteen zijn, bezoek dan even je tandarts of een mondhygiënist.
Gimme_Spurs schreef:Dit kan een best serieus en genant probleem zijn.
Ik heb net door jouw post de meest smerige video gezien die ik me kan voorstellen.
Zunzuncito schreef:Gimme_Spurs schreef:Dit kan een best serieus en genant probleem zijn.
Ik heb net door jouw post de meest smerige video gezien die ik me kan voorstellen.
Daar komt dan tegenover te staan dat ik niet wist dat keelamandelen daar zitten....
Is het ook niet iets genetisch? Dat de een meer last van geurtjes heeft dan de ander..net zoals dat de een geen tandsteen heeft en de ander wel?
Ik weet niet of het genetisch bepaald is, kan best zo zijn. Ik weet wel dat als je vroeger veel last had van keelontsteking, of zware verkoudheid kan het zijn dat je amandelen gevoeliger zijn voor dit soort problemen. En dat wat je op filmpjes ziet is ECHT heel erg, zover hoeft het nóóit te komen hoor
Maar waar dacht jij dan dat amandelen zaten? (ben gewoon niewsgierig naar jouw anatomische kennis
)