Omdat ik met een probleem zit dacht ik vraag bokt eventjes, omdat mij huisarts mij niet serieus neemt en daardoor er ook helemaal niet naar wil kijken. Nu ga ik waarschijnlijk volgende week naar een andere arts, maar ik wil jullie bevindingen even weten.
Paar weken geleden zat ik op de grond en door een rara beweging verdraaide ik m'n knie, niks aan de hand deed ook geen pijn meer dus gewoon weer alles doen. Volgende dag ben ik dan ook gewoon weer gaan paardrijden, en dat had ik beter niet kunnen doen. Het deed zo'n pijn toen ik van hem afstapte en ben daardoor ook gelijk vrijdag naar de huisarts gegaan. Volgens hem had ik mijn knie kruisbanden verrekt, een weekje met krukken lopen en dan was het over. Helaas duurde dat drie weken. Vervolgens ging het ongeveer twee weken goed en sinds twee weken heb ik er weer last van, loop voor zover het kan vanwege de sneeuw weer met krukken en een soort van brace. Verder als ik paardrijdt heb ik er op het eind erg last van en heb ook grote moeite met fietsen.
Heeft iemand hier op bokt wel eens last van gehad of een idee wat het zou kunnen zijn?
Alvast iedereen een gelukkig nieuwjaar en nog een fijne 2de kerstdag!
Bedankt!
)