Nu ontdekte ik vorige maand ongeveer een 'bobbeltje' maar aangezien ik ongesteld moest worden, had ik het even afgewacht.. Het kan daar ook door komen natuurlijk dat je borsten iets anders gaan aanvoelen e.d.
Nu voelde ik vorige week weer... En het zit er nog steeds.... Uiteraard schoot ik een klein beetje in de stress... En had ik de dokter gebeld.. Maar wij hebben een mannelijke dokter, en ik wil echt niet dat hij naar mijn borsten gaat 'kijken' laat staan voelen! Nu weet ik dat dokters daar op een andere manier naar kijken.. Maar toch....
Ik had dus gevraagd voor een vrouwelijke.. Maar dat was niet mogenlijk.. Ik moest bij hem komen.. Ik heb geen afspraak gemaakt hierdoor...
Nu heb ik net weer even gevoeld.. Maar nu twijfel ik of het geen spier o.i.d is. Ik heb het aan de andere borst ook zitten namelijk.. Alleen niet zo groot.. Ik ging goed voelen, maar het lijkt een beetje een langwerpig bobbeltje.. Maar op een gegeven moment kan ik het niet meer voelen, want mn borst word dan te dik
Kan iemand mij misschien helpen? Het zit aan de linkerborst (ook rechts dus maar niet zo erg) en dan aan de linkerkant.. En dan op tepelhoogte en dan een stukje voor waar je bh beugel eindigt aan de bovenkant... Dus tussen je einde van de bh beugel en je tepel in.. Maar dan richting bh beugel meer. Zo'n 2a3 cm van je beugel af..
Als ik mn vinger erop leg is het ook hard.. En als ik mn borsspieren aanspan wordt het wat harder.. Dus ik hoop dat het een spier is... Maar toch twijfel ik...
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is!