Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat vervelend om te lezen..
In deze tijd van het jaar maakt het het er ook niet beter op natuurlijk. Zeg 's ochtends en evt. ook 's avonds:
En ook een lekker potje huilen lucht ontzettend op

YelaBrenda11 schreef:Wat ik er nog aan toe wilde voegen ( wet niet op het er iets mee te maken heeft , maar misschien heeft het inwerking op mijn stemming)
* Ik kan heel erg bang worden van bepaalde weersomstandigheden , ik kan het niet goed uitleggen .
* in sommige ruimtes kan ik opeens heel erg verdrietig worden . vorig jaar was dat vaak na het laaste uut op school bij de kapstokken , dan voel ik me opeens heel erg verdrietig , en ik krijg dan een zwaar gevoel in mijn maag . Dit heb ik wel vaker , en dat maakt voor een deel uit dat ik denk dat ik niet in orde ben (+ het rare en verdrietige gevoel bij weeromstandigheden)

YelaBrenda11 schreef:bedankt voor jullie lieve reacties ! dat doet me heel erg goed.
VDB , je tip om op te schrijven wat er allemaal goed is , doe ik ook
ik heb namelijk onder mijn kussen zo'n lijstje liggen . dat ziet er ongeveer zo uit;
* ik ben gezond.
* ik heb geen handicap.
* ik heb iets waar veel mensen van dromen , een paard !
* Ik heb dieren waarbij ik me fijn voel.
*er is hier geen oorlog.
dat helpt gelukkig wel een beetje .
YelaBrenda11 schreef:hoi allemaal,
ik voel me de laatste tijd erg verdrietig , voornamelijk als ik binnen ben en ' s avonds.
Ik voel me dan vaak vooral verdrietig als ik vrienden en vriendinnen het heel gezellig zie hebben.
Ik voel me dan vaak heel erg eenzaam . Ik heb niet echt goede vrienden , en ben dan ook meestal bij mijn paard en pony's en hond . Dit is al een paar jaar zo . Ik heb ook het gevoel dat mijn ouders mij dom vinden ,soms. Lang niet altijd hoor . Ik ben ook heel vaak bang , 's avonds als ik op mijn kamer ben rond een uur of 7 , voel ik me heel erg bang en bekeken . Ik kijk nergens echt meer naar uit , alleen als ik bij mijn paard ben voel ik me vaak wat beter . maar zij neemt mijn stemming snel over , en dat komt vaak ook verkeerd uit .
Heeft iemand nuttige tips voor me , want als ik zo verdrietig ben doe ik vaak domme dingen die het probleem niet op lossen ( je mag me pb-en als je wilt weten wat voor dingen precies )
tips zijn welkom.
bedankt dat jullie wilden lezen.
liefs femke
YelaBrenda11 schreef:hoi blabla , bedankt voor interesse!
* het is niet echt goed te beschrijven , maar ik voel me kort gezegd bekeken
*nee , met mijn ouders nooit
*ik ben 14 , 11 toen het allemaal begon .
bedankt !