Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Onassa schreef:Je kan met een wit kohl potlootje de binnekant van je ooglid iets aanzetten.
Dat maakt dat je ogen groter lijker.
tante_trien schreef:Ik heb zelf (of, ik vind) ook mooie blauwe ogen! Bij mij vallen ze genoeg op door mascara + oogpotlood (onder binnen zeg maar). Jammer dat dit bij jou niet voldoende is. Misschien ook een streepje eyeliner proberen?
Edit:Onassa schreef:Je kan met een wit kohl potlootje de binnekant van je ooglid iets aanzetten.
Dat maakt dat je ogen groter lijker.
Dit snap ik nooit zo goed. Wat heeft groter met mooier te maken?
nynke1995 schreef:tsja met dat probleem zit ik ook altijd.. ik gebruik nou de falsies van Maybeline die is wel 14euro maar maakt je wimpers wel langer
LoveHorses12 schreef:Zilver staat ook heel erg mooi bij blauwe ogen. Ik heb zelf ook (donker) blauwe ogen, en gebruik vaak zilvere oogschaduw. Ik heb ook van de kruidvat, een dik, zilver mét glitter, oogpotlood. Met deze zet ik een lijntje boven mijn wimpers.
Ook bij licht blauwe ogen is zilver een hele mooie kleur!
Gooya schreef:Ik ben iemand die absoluut niet van make-up houdt, niet bij mezelf en ook niet bij anderen (ik weet hetheb denk ik een kleine afwijking...
)
Ik vind het altijd zo mooi als vriendinnen, tantes, nichtjes enzo een keer zonder make-up zie, en dan vind ik ze zo mooi en puur tov mét make-up.
TS heb je al gekeken hoe je je ogen vindt als je helemaal geen make-up op hebt?