Ik heb een heel stressvol jaar gehad: (mijn lieve oma (tevens beste vriendin) is overleden, opa heeft meerdere malen kantje-boort in het ziekenhuis gelegen, komen ze er ook nog achter dan mijn moeder een hartkwaal blijkt te hebben, onzekerheid op het werk (steeds weer afwachten of er contractverlenging komt), financieel wil alles net wel/net niet en dan gaat de auto ook nog eens regelmatig stuk, onze garage is een paar weken geleden in brand gestoken midden in de nacht, enorm hectisch en druk op het werk geweest de laatste weken en ik kan nu al weken niet rijden door het weer en dat is echt een stukje ontspanning waar ik me mee op kan laden, enz. enz.
Ik heb geen idee of het er wat mee te maken heeft, maar ik vermoed het wel, juist omdat ik nu vakantie heb en dus eigenlijk even helemaal tot rust kom. Anyway, misschien ook wel doordat ik de laatste maanden veel ben geconfronteerd met de betrekkelijkheid van het leven, ben ik best wel een beetje bang hiervoor..(wat als er ook iets met mijn hart niet goed is? wie weet zit het wel in de familie?). Maar om nu naar de huisarts te stappen zie ik ook niet zitten. Dat is echt zo'n brute kerel, die neemt niks serieus, maakt er een grapje van en stuurt je weer naar huis. Dan ga ik liever niet eigenlijk
, en als ik op internet lees, dan zie ik dat hartkloppingen op zich niet gevaarlijk zijn. Maar hoe kom ik er in vredesnaam vanaf??Wellicht heeft iemand hier een tip voor?

en hartkloppingen zijn erndstig genoeg om daarmee in het weekend een dokter te bellen
(ik heb het zelf ook altijd druk..en veel meegemaakt)