Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Airborn schreef:Ik heb zelf een pocketveer matras en vind eht echt HEERLIJK! Veel fijner dan schuimmatrassen enzo.
Ik ben ook een buikslaper trouwens. Moet nu van mn moeder en mn vriend verplicht leren om mét kussen te slapen, en dus op mn zij/rug want op mn buik met kussen slapen vind ik echt afgrijselijk... Ach, langzaam aan went het.
Maar ik blijf erbij, hard pocketveer matras, met zn zachte hoes eromheen voor net iets meer comfort! Ik heb dr zelf een erhmm, erhmm, zn metalen dinges onder? geen lattenbodem iig. En ik vind mn bed echt geweldig. Op de meeste andere bedden krijg ik onwijs last van mn nek.
Anne_GTI schreef:Zwanger worden; Dan kan je op een gegeven moment niet meer op je buik slapen en leer je het wel af.

Armaris schreef:Airborn schreef:Ik heb zelf een pocketveer matras en vind eht echt HEERLIJK! Veel fijner dan schuimmatrassen enzo.
Ik ben ook een buikslaper trouwens. Moet nu van mn moeder en mn vriend verplicht leren om mét kussen te slapen, en dus op mn zij/rug want op mn buik met kussen slapen vind ik echt afgrijselijk... Ach, langzaam aan went het.
Maar ik blijf erbij, hard pocketveer matras, met zn zachte hoes eromheen voor net iets meer comfort! Ik heb dr zelf een erhmm, erhmm, zn metalen dinges onder? geen lattenbodem iig. En ik vind mn bed echt geweldig. Op de meeste andere bedden krijg ik onwijs last van mn nek.
Springveren matras? Zak dat niet onwijs in?
maaike2800 schreef:waarom geen waterbed als ik vragen mag?
Armaris schreef:ik ben zelf een buikslaper en had er net zoals jij last van
Ben je zeker dat de rugproblemen komen door het slapen?
Ik had ook last van rugproblemen maar even langs de HA en na een poosje is het opgelost
Eventueel een andere houding aannemen kan ook helpen, been optrekken oid
Als dat niet helpt, heb je al eens gekeken naar je kussen? Ik kan moeilijk op mijn kussen slapen als ik op mijn buik wil slapen omdat ik dan niet plat lig
Anne_GTI schreef:Zwanger worden; Dan kan je op een gegeven moment niet meer op je buik slapen en leer je het wel af.

Jolliegirl schreef:Buikslapen valt zéker nog af te leren!
Waar een wil is, is een weg.
Ik zou juist daarvoor gaan, dat voorkomt je zoveel ellende aan je rug...
RedPassion schreef:Goh, ik heb al een hele tijd last van mijn onderrug, maar ik heb er nooit aan gedacht dat het eventueel kan liggen aan mijn matras. Ik slaap altijd op mijn buik. Lag ook vaak op mijn buik op de vloer te lezen en had daarna ergere pijn. Dat doe ik dus niet meer, maar ik heb nog steeds pijn, had ik dus ook wel kunnen bedenken dat het aan het buikslapen ligt.
Ik volg dit dus maar even.