Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
ik bedoel; ik hou er echt niet om naar de dokter te gaan....

xMarloes schreef:Ik ben net afgelopen dinsdag naar de dokter geweest, omdat ik aan een andere pil wilde, maar die zei dat ik beter geen andere pil kon gaan nemen.
Nouja ik denk dat ik het dan aankijk, mrja ik ben echt een stresskip en er komen de engste gedachten in me hoofd op
.
. Hij mag alleen niet alles zien, daarvoor ga ik naar een vrouwelijke arts haha
. Nivada schreef:Een doorbraak bloeding kan gewoon voorkomen, vooral als je niet zo lang de pil slikt. Of als je net aan een andere bent begonnen kan dat ook gebeuren.
Je stopt dan gewoon met het slikken van de pil en laat de boel komen en begint wanneer het over is gewoon weer met de pil in te nemen.
Neem aan dat je huisarts dit ook heeft verteld? De mijne heeft dit in iedergeval verteld.
xMarloes schreef:Nivada schreef:Een doorbraak bloeding kan gewoon voorkomen, vooral als je niet zo lang de pil slikt. Of als je net aan een andere bent begonnen kan dat ook gebeuren.
Je stopt dan gewoon met het slikken van de pil en laat de boel komen en begint wanneer het over is gewoon weer met de pil in te nemen.
Neem aan dat je huisarts dit ook heeft verteld? De mijne heeft dit in iedergeval verteld.
Dus ik moet nu niet meer mijn pil innemen?
en nee dit is mij niet verteld.
Hilde_q schreef:Het is maar een subtiele tip. Je ouders mogen niet weten dat je seksueel actief bent maar zwanger ben je zo. Zelfs als je hem maar 1 x vergeet.

xMarloes schreef:Ik bel noooit de huisarts; dat valt heel erg op. en ik wil niet dat mijn ouders erachter komen dat ik sex of wat dan ook heb. ookal heeft dit er misschien helemaal niet mee te maken....
Ik slik trouwens ook nooit mijn pil door....