Ik kan hier geen specifiek topic over vinden, vandaar dat ik deze nu zelf plaats.
Kan iemand mij ervaringen / informatie geven hierover? Ik heb hier met iemand over gepraat, had er nog nooit over gehoord, maar denk dat ik hier ook 'last' van heb. Lees wel dat het ook een vorm van ontwikkelingsstoornis kan zijn..? Of is het meer iets spiritueels?
Het laatste was ik altijd heel sceptisch over, maar de laatste tijd zijn er wel dingen geberud die mijn mening voor 100 procent veranderd heeft, en vang de laatste tijd ook steeds meer dingen op.
Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer kwartjes gaan vallen
Ik zou graag wat informatie willen van mensen die hier ook mee te maken hebben en hiermee omgaan

. Ik heb hier ook in enige mate last van (of het echt hsp is geen idee), stukje prikkelverwerking wat bij mij anders verloopt als bij merendeel van de mensen. Ook heb ik echt tijd nodig om weer op te laden als ik veel in contact met anderen geweest ben. Ik ben heel gevoelig voor sfeer/energie, kan het bijvoorbeeld voelen als ergens ruzie is geweest. Ik kan ook heel slecht tegen kriebelende kleding, of etiketjes in je nek die blijven "prikken". Harde geluiden etc heb ik dan weer veel minder moeite mee maar er zijn ook mensen met hsp die daar juist heel slecht tegen kunnen.